1401-08-17 19:30
551
0
82192
وزیر کشور مطرح کرد؛

اقوام بزرگترین پشتیبان کشور در برابر تهاجم فرهنگ غرب/ فضای مجازی در خدمت دنیای غرب برای تحمیل یکسان سازی

وزیر کشور گفت: اقوام بزرگترین پشتیبان کشور به‌شمار می‌رود و بزرگترین فرهنگ مقاوم را می‌توانیم با توجه به اقوام در برابر تهاجم فرهنگ غرب داشته باشیم.


به گزارش گلستان ما؛ احمد وحیدی عصر امروز در آیین افتتاحیه پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که در گلستان برگزار می شود؛ اظهار کرد: یکی از مسئله های مهم بشری توجه به اقوام است و آن چیزی که به عنوان دهکده جهانی شناخته می‌شود؛ در آن قومیت‌ها لگدمال می شوند.

وی گفت: فرهنگ جهانی به مفهوم یکسان سازی انسان‌ها که همه، یک فکر و اندیشه در چارچوب فرهنگ غرب داشته باشند و فرهنگی که غرب ارائه می‌کند انسان‌های میکانیکی هستند.

وحیدی یادآور شد: فضای مجازی امروز در خدمت دنیای غرب برای تحمیل یکسان سازی است و در مقابل آن فرهنگ اسلامی قرار دارد و فرهنگ اسلام و ایرانی ما همه این تفاوت ها و تنوع ها را با رسمیت می‌شناسد و به ان تاکید دارد و به دنبال حفظ اصالت‌ها و هویت‌های مربوط به حوزه این اقوام است.

وی خاطرنشان کرد: این تفاوت خلقت خدا است و باید به این خلقت و ارزش های قومیت ها احترام بگذاریم و باید به این نکته که فرهنگ اصیل ایرانی ما از فرهنگ‌های اصیل در قومیت‌های کشور دفاع می‌کند و همه آنها را به رسمیت می‌شناسد؛ توجه کرد.

وحیدی افزود: دشمن تلاش می‌کرد که اقوام را نسبت به مسائل کشور واگرا کند؛ ولی دشمن نتوانست به این هدف برسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز در کشور ما نقش هر یک از قومیت‌ها و اصالت ها حائز اهمیت است و دشمنان به دنبال این هستند که این هویت‌ها از دست برود.

وحیدی تاکید کرد: این جشنواره به میزبانی عزیزان و مردم خون گرم استان گلستان در نظر گرفته شده و پیام آن این است که اقوام ایرانی در کنار هم این کشو را به اوج و عظمت خواهند رساند‌.

وی گفت: پرچم این کشور سلول های ما را از هر قومی که باشیم به حرکت در می‌آورد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.