1400-12-22 10:07
522
0
79106
جانشین پلیس راه استان گلستان خبر داد؛

افزایش ۶ درصدی در میزان تصادفات جاده‌‌ای گلستان 

قنبری گفت: ۶ درصد در میزان تصادفات استان نسبت به سال گذشته رشد را شاهد هستیم

 به گزارش گلستان ما، مهدی قنبری صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد:  حوزه برون شهری گرگان و  در غرب استان نوکنده بیشترین میزان تصادفات را به خود اختصاص داده است‌.

جانشین پلیس راه استان گلستان ادامه داد: محورهای علی آبادکتول به سمت گرگان و گرگان به کردکوی بیشترین میزان تصادفات را داشتیم.

قنبری بیان کرد: بحث روشنایی و دور برگردن ها از عواملی است که میزان تصادفات را تشدید می کند، اعتبارات در این حوزه باید در این بخش افزایش یابد.
وی افزود:  نسبت به سال ۹۹ و ۹۸ در سال‌جاری افزایش میزان تصادفاا را در سطح استان داشتیم و در مقایسه با سال ۹۷ میزان تصادفات ما کاهشی است.

این مقام مسئول بیان کرد: ۱۸ درصد در میزان فوتی تصادفات و  ۲۶ درصد در تعداد مرگ و میر ناشی از تصادفات در استان گلستان نسبت به سال گذشته رشد داشتیم.

قنبری بابیان اینکه ۶ درصد در میزان تصادفات استان نسبت به سال گذشته رشد را شاهد هستیم، افزود: در سال‌جاری  ۲۵۵ فقره تصادف اتفاق افتاده که ۳۸ فقره نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

وی افزود: یکی از نکات مهم این است که محورهای روستایی اکثر در حاشیه شهر قرار دارد و سرعت خودروها در انتهای آبادی افزایش می یابد و نتیجه آن منجر به تصادف دانش آموزان و افرادی می شود که در این محورها حرکت می کنند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.