1401-06-06 18:24
606
0
81390
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

اعلام آمادگی بیش از 100 هزار نخبه در قرارگاه جهاد تبیین/ جبهه حق باید در روایتگری توانمند شود

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از اعلام آمادگی بیش از یکصد هزار نخبه کشور در قرارگاه جهاد تبیین خبر داد و بر لزوم توجه به ظرفیت‌های جدید تبیینی تاکید کرد و گفت: جبهه حق باید در روایتگری توانمند و ساماندهی شود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز در نشست با بانوان فرهنگی گلستان اظهار کرد: قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن حکیم تشکیل شد و بیش از یکصد هزار نفر نخبه برای مشارکت در این قرارگاه اعلام آمادگی کردند.

وی بررسی ظرفیت‌های جدید در حوزه تبیینی را مهم خواند و افزود: جبهه حق در روایتگری تبیینی باید  ساماندهی و توانمند شود تا بتواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

حریزاوی نقش بانوان را در فعالیت‌های تبلیغی مهم خواند و گفت: نوآفرینی در حوزه فعالیت فرهنگی و توجه به ظرفیت‌های بانوان در این زمینه بسیار مهم است.

وی از بانوان نخبه استان گلستان خواست تا در راستای فریضه جهاد تببین به ارائه راهکارهای موثر بپردازند و در این زمینه کنشگری فعال‌تری داشته باشند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حوزه استواری اندیشه انقلاب اسلامی، پیشرفت بانوان و آفت شناسی جریان باطل مهم‌ترین موضوعات جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه شرایط بیماری کرونا در دو سال گذشته تا حدی موجب تعطیلی مهدهای قرآن و خانه‌های قرآنی در کشور شد، گفت: رهبر انقلاب در ماه مبارک امسال فرمان تأسیس خانه‌های قرآنی در مساجد را دادند.

این مقام مسئول بیان کرد: از همه افرادی که امکان تأسیس مهدهای قرآنی دارند دعوت می‌کنیم، برای ثبت و گرفتن مجوزهای لازم اقدام کنند و بستر آموزش قرآن را توسعه دهند.

حزاویری با اشاره به اینکه مساجد امکان تأسیس مهد قرآنی دارند، گفت: اگر نسبت به معرفی مربیان توانمند اقدام شود شاهد تحول بزرگی در حوزه فرهنگی خواهیم بود و این ظرفیت بزرگ می تواند گام های ارزشمندی بردارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.