1402-01-27 00:28
1077
0
84513
پس از ۱۰ سال توقف؛

استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری کریم‌آباد تکمیل می‌شود

استاندار گلستان؛ استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری کریم‌آباد را از پروژه‌های مهم برشمرد که پس از ۱۰ سال توقف، با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی دولت تکمیل می‌شود.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در دیدار صمیمی با اهالی ورزش استان گلستان اظهار کرد: در راستای رفع چالش‌های حوزه ورزش، ۲۱۸ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به گلستان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مصوب شد.

وی توجه به ورزش را موضوعی بسیار مهم دانست و افزود: مسائل مربوط به ورزش استان گلستان را با حساسیت دنبال می‌کنم.

استاندار گلستان توضیح داد: استان گلستان مهد ورزشکاران در رشته‌های مختلف است و کسب ۵۶ مدال فرا ملی توسط ورزشکاران استان نشان دهنده بخشی از این استعدادها و توانمندی جوانان گلستان در عرصه ورزش است.

زنگانه گفت: دعوت بیش از ۴۰۰ ورزشکار به اردوهای ملی و عضویت ثابت ۱۵۰ ورزشکار در تیم‌های ملی در سال ۱۴۰۱ یکی دیگر از نشانه‌های توانمندی جوانان گلستانی در عرصه ورزش است.

به گفته وی؛ تلاش بر این بوده در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که از اهمیت بالایی برخوردار است با اولویت تکمیل شود که در سال گذشته بیش از ۲۰ پروژه ورزشی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

زنگانه؛ استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری کریم‌آباد را یکی از پروژه‌های مورد مطالبه مردمی برشمرد که پس از ۱۰ سال توقف، با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی دولت تکمیل می‌شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.