1401-09-23 09:42
450
0
82621
رئیس پنجمین همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان:

ارسال 1000 مقاله به دبیرخانه مرکزی همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای»/ سهم گلستان ارائه 110 مقاله علمی

رئیس پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان گفت: از 32 استان کشور یکهزار مقاله به دبیرخانه مرکزی ارسال شده است که سهم استان گلستان از این مقالات ارائه 110 اثر بوده است.

دکتر علیرضا خواجه‌شاهکوهی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که در سطح کشور بتوانیم به درستی اندیشه های راهبردی مقام معظم رهبری را در زمینه‌های مختلف دفاعی، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در حوزه های دفاعی کاملا انجام گرفته است، افزود: در حوزه های اقتصادی و فرهنگی باید اندیشه‌های معظم له به درستی تبیین و نشر یابد تا از مدل‌ها و الگوهایی که ایشان ارائه می‌کنند بتوانیم به سطح بهتر و بیشتری از توسعه یافتگی دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه گلستان افزود: این همایش در سطح کشور برگزار می‌شود، تاکنون یک‌هزار مقاله از سراسر کشور به دبیر خانه همایش ارسال شده است، از این تعداد 110 مقاله مربوط به استان گلستان بود.

به گفته خواجه‌شاهکوهی؛ از بین مقالات ارسالی به دبیرخانه مرکزی همایش 125 مقاله برای سخنرانی در استانها پذیرفته شد که از این تعداد 5 مقاله مربوط به استان گلستان است.

وی با اشاره به اینکه گلستان در بسترسازی برگزاری همایش نسبت به استانهای دیگر خوب درخشید، گفت: دانشگاه‌های استان به خوبی پای کار بودند مراکز آموزشی و پژوهشی، سپاه و دستگاه های اجرایی به سهم خودشان کمک کردند که پیشاپش از همکاری آنها قدردانی می‌شود تا بتوانیم همایش خوبی در استان میزبانی کنیم.

رئیس بسیج اساتید استان گلستان ادامه داد: زمان برگزاری این همایش در این جلسه پیش بینی خواهد شد و احتمال زیاد در بازه زمانی 10 الی 16 دی ماه جاری در محل دانشگاه فرهنگیان خواهد بود، زمان دقیق برگزاری همایش یک هفته دیگر اعلام خواهد شد.

خواجه‌شاهکوهی از اهالی رسانه و افراد صاحبنظر در مسائل اقتصادی و فرهنگی استان خواست در پوشش و شرکت در این مراسم حضور پیدا کنند پنل های تخصصی در این همایش تدارک دیده شده است و از نظرات کارشناسی شرکت کنندگان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.