1402-02-06 22:06
969
0
84674
با همت خیّرین مدرسه ساز انجام شد؛

آیین افتتاح مدرسه خیّرساز در شهرستان آق‌قلا

مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی، خیّری در شهرستان آق‌قلا با مشارکت مؤسسه مهر گیتی و خانواده خیّر نیک اندیش کمال، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گلستان ما، مدرسه مشارکتی زنده یاد عبدالرسول کمال روستای سقریلقی شهرستان آق‌قلا با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان، مدیر مؤسسه خیریه مهر گیتی، خیّرین نیک اندیش، آقای جلیل کمال و خانم پروین کمال و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وحید فراهی، مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت گسترده خیّرین در امر مقدس مدرسه‌سازی، به ویژه مشارکت خانواده زنده یاد کمال در این امر مقدس گفت: پروژه زیبا و مستحکمی که امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن هستیم، با ۶ کلاس درس با زیربنای ۷۸۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به صورت مشارکتی در این روستا احداث و در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفته است.

 

فراهی افزود: این واحد آموزشی با همّت مؤسسه خیّریه مهر گیتی با مشارکت نیک‌اندیشانه  آقای جلیل کمال و خانم پروین کمال به نام پدر مرحومشان زنده یاد عبد الرسول کمال در روستای سقریلقی شهرستان آق قلا احداث شده است.

 

فراهی گفت: در حال حاضر تعداد 10 فضای آموزشی با همّت و مشارکت مؤسسه مهر گیتی در استان گلستان احداث و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ ۴۲۰۲ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.