1400-12-08 04:00
616
0
78868
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گلستان:

آموزش مدارس در شهرهای کرونایی گلستان مجازی شد/ تحصیل حضوری در مناطق روستایی با رعایت فاصله‌گذاری

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان با اشاره به فعالیت مدارس استان در هفته جاری گفت: مدارس در شهرهای کرونایی با وضعیت زرد و نارنجی بصورت مجازی است.

به گزارش گلستان ما، علی متکی در خصوص فعالیت مدارس استان گلستان اظهارکرد: با توجه به مصوبه عصر شنبه ستاد کرونای استان و نظرات ستاد کرونا شهرستان ها، به اطلاع می رساند فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس تمامی شهرستان های استان که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، در روز یکشنبه (۸ اسفند)، به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان افزود: از روز دوشنبه (۹ اسفندماه) لغایت چهارشنبه (۱۱ اسفندماه)، همه مدارس روستایی و کلاس های پایه اول ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و رعایت ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: مابقی مدارس و دوره های تحصیلی، در بستر شاد، آموزش دانش آموزان را ادامه خواهند داد.

متکی گفت: فعالیت مدارس در شهرستان های با وضعیت قرمز، در مناطق روستایی با رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها و با تعداد حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس به صورت حضوری و در مناطق شهری، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.