1401-01-14 09:26
638
0
79350
نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

آشوراده سکوی توسعه اقتصاد گلستان است/ جوانان خانه‌دار شدن را با قیمت‌های محور ناهارخوران فراموش می‌کنند

آیت الله نورمفیدی گفت: جزیره آشوراده را سکوی توسعه اقتصاد استان گلستان می‌دانم.

به گزارس گلستان ما، آیت الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در شورای اداری استان گلستان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: زمینه های عبادت فراهم است و ما باید از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به عنوان شعار سال مقام معظم رهبری مطرح کردند، امنیت غذایی بسیار حائز اهمیت است و حتما کشاورزی ما باید بر پایه دانش باشد.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه تولید داریم که تنها چهار درصد آن مربوط به کشاورزی است و درخواست داریم که شرکت های دانش بنیان که می تواند در حوزه کشاورزی نقش ایفاء کند پیگیری شود.

وی افزود: یکی از موضوعات اساسی در خصوص کشاورزی آب و خاک است و باید به صورت علمی به این مسئله ورود پیدا کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد:  جزیره آشوراده، خلیج گرگان و پتروشیمی و کریدور شمال جنوبی و زهکشی اراضی شمالی قول هایی را رئیس جمهور دادند و با قاطعیت رئیس جمهور آن را پیگیری می کند و اگر تخیر و تعللی در استان باشد از سوی استان خواهد بود.

نورمفیدی بیان کرد: جزیره آشوراده را سکوی توسعه اقتصاد استان گلستان می دانم و بر این اعتقاد بوده و هستم و باید دست به دست هن بدهیم تا استان توسعه یابد.

وی افزود: توصیه من به شهردار گرگان توجه به بافت تاریخی گرگان است، قیمت زمین در محور ناهارخوران آنقدر افزایش یافته که جوانان باید خانه دار شدن را فراموش کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.