1401-06-05 07:20
659
1
81356
رئیس بهزیستی مینودشت خبر داد؛

237 مددجوی مینودشت متقاضی مسکن ملی/ مددجویان از پرداخت اولیه معاف هستند

رئیس بهزیستی مینودشت از ثبت نام 237 مددجوی متقاضی در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مددجویان از پرداخت سهم آورده معاف هستند.

به گزارش گلستان ما، محمد شایسته در خصوص جزئیات بهره‌مندی مددجویان از نهضت ملی مسکن در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بر اساس سیاست و بخشنامه سازمان بهزیستی کشور مددجویان واجد شرایط در طرح مسکن ملی از پرداخت سهم آورده به منظور بهره مندی از تسهیلات مسکن ملی در شروع این پروژه معاف هستند.

وی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های کارکنان اداره راه و شهرسازی در تسریع امور و رفع مشکلات و موانع تامین مسکن ملی گفت: شهر مینودشت به دلیل جمعیت بالای 25 هزار نفر، مشمول تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن از بنیاد مسکن نیست، بنابراین از محل تسهیلات دولت با معرفی اداره راه و شهرسازی تا 18 درصد بهره مند خواهد بود.

رئیس بهزیستی مینودشت خاطرنشان کرد: تا کنون 237 نفر از معلولین تحت پوشش بهزیستی مینودشت در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند که بر اساس هماهنگی صورت گرفته با اداره راه و شهرسازی در حال پایش و صحت و سقم اطلاعات و شرایط معلولین ثبت نام شده هستیم.

همچنین عطار رئیس اداره راه و شهرسازی مینودشت در این خصوص بیان کرد: دولت خود را در تامین زمین رایگان برای افراد متقاضی فاقد زمین مکلف می‌داند با هماهنگی فرماندارشهرستان مینودشت زمین های مازاد ادارات و نهادها و سازمانهای دولتی شناسایی شده و طی مراحلی به راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین مسکن ملی شهرستان  واگذار می شود.

گفتنی است: شهرستان مینودشت جمعیتی نزدیک به 80 هزار نفر دارد و دارای دو شهر و 72 روستا است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.