1403-05-16 10:27
132
0
90954
مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان خبر داد:

۳۷ زندانی غیرعمد در گلستان آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان گفت: با مساعدت خیرین و پیش بینی اعتبارات ۳۰ میلیارد ریالی این ستاد، تعداد۳۷ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، وحید وسکوئی در حاشیه مراسم آزادی زندانیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین زندانیان جرائم غیرعمد گلستان شامل محکومین مهریه، نفقه، بدهکاران مالی و حوادث کارگاهی هستند.
 
 مدیر ستاد دیه استان گفت: امروز ۳۷ نفر از زندانیان غیرعمد با پرداخت ۳۰ میلیاردریالی از اعتبارات ستاد دیه و مشارکت خیرین گلستانی از زندان آزاد شدند.
 
 عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان هم گفت: امروز ۱۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به خانواده مددجویان زندان‌های استان به ارزش هر سری ۵۰ میلیون تومان اهدا کردیم.
 
 عیسی بابایی گفت: سال گذشته هم ۳۸ سری جهیزیه به این خانواده‌ها اهدا کردیم که در مجموع تعداد جهیزیه‌های اهدایی به خانواده مددجویان زندانی به ۴۸ مورد رسیده است.
 
 این مراسم با حضور برخی از خیرین و مدیران ادارات برگزار شد، رئیس‌کل دادگستری گلستان در سخنانی با قدردانی از کمک‌های خیرین، هدف از برگزاری این مراسم را کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اعلام کرد و گفت: دستگاه قضایی تنها در راستای کمک به خانواده‌های این زندانیان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی آنان، اقدام به برپایی این جشن می‌کند.
 
 حیدر آسیابی افزود: دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم عمدی در راستای قانون و بدون اغماض برخورد می‌کند، اما محکومان جرایم مالی غیرعمد به دلیل داشتن شاکی خصوصی، مجبورند در زندان باشند و دست دستگاه قضایی در این حوزه بسته است.
 
 وی اضافه کرد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یک وظیفه اخلاقی و انسانی و کاملاً اختیاری است و دستگاه قضایی نمی‌خواهد دراین‌خصوص با احساسات افراد بازی نمایند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.