1402-03-10 08:53
608
0
85148
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان:

۳۰ درصد دانشجویان فنی و حرفه‌ای شاغل می‌‎شوند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: نزدیک به ۳۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار می‌شوند و هدف ما این است که دانشجوی نخبه و مهار و کارآفرین تربیت کنیم.

به گزارش گلستان ما، غفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در سال گذشته رتبه نخست تجاری‌سازی علم را کسب کرد و رسالت دانشگاه نیز تربیت نیروی نخبه ماهر و کارآفرین است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان ادامه داد: نسل چهارم دانشگاه کارآفرین هستیم و در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای نزدیک به چهار هزار و ۱۰۰ دانشجو داریم که بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر آن را بانوان تشکیل می‌دهند و در رشته‌های مختلف فنی و مهارتی و رشته‌هایی که در زمینه کشاورزی است این دانشجویان تحصیل می‌کنند.

غفاری یادآور شد: ۷۵ درصد دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای بومی استان هستند و تمام خدمات رفاهی و آموزشی ما در سطح استان رایگان است.

وی ابراز داشت: نزدیک به ۳۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار می‌شوند و هدف ما این است که دانشجوی نخبه و مهار و کارآفرین تربیت کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان ابراز داشت: ۶۰۰ استاد دانشگاه در فنی‌وحرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند و در مجموعه ما ۲۲۰ پرسنل و کارمند داریم که در فعالیت‌های آموزشی به ما کمک می‌کنند.

غفاری یادآور شد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای همانند همه دانشگاه‌های سراسری ایران کاملاً رایگان است و دانشجویان از تمامی خدمات ارائه شده در دانشگاه‌های سراسری نظیر وام دانشجویی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.