1402-03-14 10:35
261
0
85206
همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره)؛

۲۰۰ مددجوی گلستان به مرقد امام (ره) اعزام شدند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ مددجو به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کمیته امداد، عیسی بابایی اظهار کرد: امسال برنامه‌های مختلفی برای ايام ۱۴ و ۱۵ خردادماه پيش‌بينی كرده و اجرا می‌كنيم كه يكی از شاخص‌ترين برنامه‌ها اعزام بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت زائر به مرقد مطهر امام(ره) است.

وی افزود: برپايی مراسم گرامیداشت امام(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد در نقاط مختلف ويژه مددجويان كميته امداد استان از ديگر برنامه‌های پيش‌بينی شده است.     
بابایی با بیان اینکه این اعزام و آشنایی نسل جوان با واقعیات می‌تواند در جهاد تبیین نیز تاثیرگذارباشند، بیان کرد: در اردوهای فرهنگی به دنبال این هستیم که از بین جوانان و اقشاری که تابحال در این مراسم شرکت نکرده‌اند، اعزام شوند.

مديركل كميته امداد گلستان با اشاره به کمک خیران برای اعزام مددجویان به اردوهای فرهنگی، خاطر نشان كرد: برنامه اعزام زائران با هدف گرامیداشت نام و ياد بزرگ معمار کبیر انقلاب، تجديد ميثاق با اهداف والای ايشان و بيعت مجدد با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برنامه‌ريزی شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: این افراد از خانواده‌‌های مشمول طرح نظام جامع آموزشی تربیتی هستند و با همکاری سپاه استان به مدت پنج‌ روز به مرقد امام راحل، حرم حضرت معصومه(س) ، مسجد مقدس جمکران وهمچنین مناطق جنگی درقالب اردوی راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.