1399-07-24 11:38
782
0
71019
فرمانده سپاه گالیکش:

۱۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم ‌التحریر بین نیازمندان گالیکش توزیع شد+ تصاویر

فرمانده سپاه گالیکش گفت: در ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۱۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین نیازمندان گالیکش توزیع شد.

به گزارش گلستان ما، فرمانده سپاه گالیکش در آیین متمرکز ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مسجد جامع این شهر گفت: در این مرحله ۱۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین اقشار نیازمند شهرستان گالیکش توزیع شد.

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی افزود: ۶۰۰ بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیرمتمرکز شامل برنج، رب، حبوبات، تن‌ماهی، سویا، ماکارونی، قند و ... به ارزش ریالی هر بسته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و در مجموع یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر همراه با کیف مدرسه به ارزش هر بسته یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و در مجموع ۹۶۰ میلیون ریال به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی بسیج گالیکش توزیع شد.

به گفته کوهستانی، ۲۰۰ بسته لوازم التحریر نیز به همت بسیج دانش‌آموزی به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار ریال در مجموع به ارزش ۸۰ میلیون ریال توزیع شد.

فرمانده سپاه گالیکش گفت: رزمایش کمک مومنانه تا پایان سال جاری در گالیکش برگزار می‌شود و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای این امر خداپسندانه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

گفتنی است پیش از این طی پنج مرحله در رزمایش کمک مومنانه شهرستان گالیکش ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده بود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.