1402-06-03 23:18
1533
3
86235
دبیر اجرایی دوره حدیث زندگی خبر داد:

گلستان میزبان چهارمین دوره استانی تربیت راهنمای خانواده

دبیر اجرایی دوره حدیث زندگی از برگزاری چهارمین دوره استانی تربیت راهنمای خانواده و استقبال علمای شیعه و سنی خبر داد.

حجت‌الاسلام ریاحی در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: با همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، همکاری مرکز اسلامی استان گلستان و اجرای موسسه آوای رحمت چهارمین دوره حدیث زندگی در سطح کشور به میزبانی گلستان در دوم و سوم شهریور برگزار شد.

دبیر اجرایی دوره حدیث زندگی ادامه داد: این دوره با هدف ارتقای سطح علمی فعالان عرصه خانواده جهت آموزش و فعالیت های ترویجی و تبلیغی به عنوان تربیت راهنمای خانواده در نظر گرفته شده است.

ریاحی گفت: این دوره آموزشی در دوم و سوم شهریور به صورت حضوری با بهره‌گیری از استاید مطرح ملی برگزار شد و به مدت ۶ ماه نیز آموزش به‌‌صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد

این فعال عرصه خانواده بیان کرد: طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت در این دوره حضور یافتند و استقبال خوبی از این دوره شاهد هستیم.

وی ابراز داشت: با استفاده از اساتید مجرب از مجموعه علمی مبشران و تبلیغات اسلامی کشور این دوره برگزار شد که در پایان ۱۳۰ ساعت دوره مجازی و حضوری پذیرفته شدگان در آزمون‌های علمی و عملی متربیان به عنوان راهنمای خانواده گواهی دریافت می‌کنند‌.

ریاحی در پایان یادآور شد:از این فراگیران پس از این دوره در برنامه های ترویجی ،پژوهشی ،همایش ها و برگزاری کارگاه‌ها در جهت تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند می‌شویم‌.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.