1400-11-27 15:53
1874
0
78674
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

گلستان ما به وضع موجود راضی نشود/ رسانه ها پیشقراول جهاد تبیین

منتظری از تلاش های شبانه روزی رسانه انقلابی گلستان ما قدردانی کرد و گفت: نباید به وضع موجود راضی شویم چراکه این مسئله آغاز توقف پیشرفت ها خواهد بود.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری عصر امروز در دهمین سالروز تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: از تلاش شبانه روزی از رسانه انقلابی گلستان ما قدردانی می کنم و نباید به وضع موجود راضی شویم و این مسئله آغاز توقف پیشرفت ها خواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: به جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: اقدام جهاد گونه در رسانه تلاشی برای رفع موانع پیشرو است و برای عبور از بن بست ها است، در دوران دفاع مقدس نیز اینگونه بود و با یک رویکرد جهانی از موانع عبور کردیم و بن بست ها را کنار گذاشتیم و جهاد تلاشی برای نشان دادن توانمندی ها است و در جهاد واژه« نمی توانم» وجود ندارد و جهاد شعاری برای تحقق عمل است.

منتظری بیان کرد: واژه تبیین به معنی روشن شدن و آشکار شدند و تبیین ابعاد مختلف یک اقدام و عمل و یک رخداد و تحول است و آن چه موضوعیت پیدا می کند در این نشست پسوند تبیین است، تبیین دستاوردهای نظام با شکوه انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به هدف تبیین اشاره کرد و گفت: باید بیندیشیم جهاد تبیین با چه هدفی است و نخستین هدف آن اقناع سازی است و اگر جامعه همراه ما نشود اقناع نمی شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه در تبیین به روی دیدگان ما اندیشه ای جدید گوشیده می شود، بیان کرد: تبیین با هدف پیشگیری از ناامیدی و یاس است و با معنی عظمت بخشی توانمندی و با هدف نشان دادن رویش ها و همچنین ریزش ها است و محصول تبیین ما می توانیم است.

منتظری بیان کرد: جهاد تبیین گاهی با رویکرد علمی و عرصه های دفاعی و نظامی و گاهی در عرصه پیشرفت های صنعتی است، در عرصه تحولات بهداشت و درمان و در عرصه های مختلف آموزشی و پژوهشی است.

وی افزود: برای انجام تبیین باید رسانه ها پیشقراول و پیشگام باشند و اگر جهاد تبیین شکل نگیرد حق مطلب ادا نمی شود، در یک سخنرانی مقام معظم رهبری با هدف جهاد تبیین از دستاوردهای علمی نظام سخن به میان آورده است، در فرازی اشاره کردند که در برخی از عرصه های علمی و سلول های بنیادین و صنایع دفاعی دستاوردهایی نظام رسیده است که محیر العقول است.

این مقام مسئول بیان کرد: باید مسئولان استان از تمامی دستگاه ها بخواهند که کارگروهی ویژه ای با محوریت روابط عمومیی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل بگیرد و نخستین گام آن باید رسانه ها پیشگام این نهضت باشند.

منتظری افزود: امیدواریم این نشست یک آغاز برای شکلگیری سلسله نشست ها برای جهاد تبیین باشد و باید از روش های اثربخش و تاثیرگذار در اندیشه مخاطب استفاده کنیم و هنوز دشمن ما برای انتشار و تبیین باورهای مسموم خود از بهترین روش ها استفاده می کنند و باید دوستان ما در رسانه از اثربخش ترین روش ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.