1402-05-30 01:02
916
0
86170
 پس از ماه‌ها تشنگی؛

گلستان سیراب شد

 پس از یک تابستان گرم و خشک، بارش شدید باران در برخی از نقاط استان گلستان، نوید روزهای سرد در شهریورماه را داد.

به گزارش گلستان ما، تابستان امسال و خشکسالی آن‌طوری بود که مردم شرق گلستان بخصوص ترکمن‌های شهرستان کلاله را متوسل به نماز باران کرد تا به‌واسطه آن بسیاری از مشکلات ناشی از خشکسالی مرتفع شود.

 رگبارهای نقطه‌ای در استان گلستان بخصوص در شرق این استان در شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و بخشی از شهرستان کلاله باعث بروز سیلاب و تخریب برخی از پل‌ها و محورهای ترددی در این شهرستان‌ها شد که با ورود به‌موقع راهداری‌ها مسیرهای جایگزین محورهای مسدود شده، ایجاد شد.

 لقمان قربانی، فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در شهرستان مراوه‌تپه بارش باران نداشتیم و به‌تبع آن خسارتی نیز به بار نیامده است.

 فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بارش باران که به‌صورت نقطه‌ای در این شهرستان رخ داد؛ بیشتر در شمال شهر کلاله بود که در کیلومتر 37 پل اوقچی باعث آسیب به گوشواره‌های پل شد.

 وی افزود: خوشبختانه با ورود به‌موقع راهداری، راه ارتباطی جایگزین این پل ایجاد شد تا مردم جهت تردد با مشکلی روبرو نشوند.

 وی افزود: از خسارات سیل به ابنیه‌ها هنوز برآورد نهایی در دست نیست و به‌زودی دراین‌خصوص اطلاعات تکمیلی به سمع و نظر مردم شهرستان خواهد رسید.

 اما در شهرستان آزادشهر و رامیان نیز شاهد سیلاب‌هایی در نقاط کوهستانی و بخصوص محور خوش ییلاق بودیم که با ورود گل‌ولای به جاده، این محورها نیز بسته شدند که این مسیر نیز توسط عوامل راهداری بازگشایی شدند.

 

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.