1400-09-13 05:53
431
0
77370
سرخط مهمترین اخبار 12 آذر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

گلستانِ آبی، ثمره واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌ها

صدا و سیما نوشت: بر اساس آخرین رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور، استان گلستان پس از ماه ها، سراسر آبی است.

 

بارش ۲۰سانتی برف در درازنو/سرعت وزش باد به ۹۰ کیلومتر برساعت رسید

مهر نوشت: مدیرکل هواشناسی گلستان از بارندگی ۳۵ میلی متری در نوچمن، ریزش ۲۰ سانتیمتری برف در درازنو و وزش باد با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت در مراوه تپه خبرداد.

 

راه اندازی "سفر کارت" برای پسا کرونا

صدا و سیما نوشت: مدیرکل صنعت گردشگری داخلی کشور در گرگان گفت: در قالب سفر کارت، به افرادی که با تور‌های مسافرتی و گردشگری به سفر یا گردش بروند، تسهیلات با کارمزد کم و باز پرداخت یک تا ۲ساله پرداخت می‌شود.

 

ییلاق‌نشینان ۱۰ شهرستان گلستان برف پاییزی را تجربه کردند

ایرنا نوشت: مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به استمرار فعالیت سامانه ناپایدار جوی در استان گفت که در ۲۴ ساعت گذشته برف پاییزی ارتفاعات مناطق بالاتر از هزار و ۵۰۰ متر ۱۰ شهرستان را سفیدپوش کرد.

 

توسعه روابط گردشگری ایران و عراق/ گلستان مقصد جدید "گردشگران عراقی" می‌شود

تسنیم نوشت: معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: در چند روز اخیر ارتباطات خوبی را در راستای توسعه گردشگری با همتایان خود در کشور عراق داشتیم و با بازگشایی مرزها و آغاز صدور روادید استقبال مناسبی از ورود گردشگران به کشور از عراق شاهد هستیم.

 

۲۰ هزار نفر گلستانی بیمه بیکاری کرونایی دریافت کردند

ایرنا نوشت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: از اواخر سال ۹۸ تا اوایل سال جاری دست کم ۲۰ هزار نفر در این استان به خاطر از دست دادن شغل در شرایط کرونایی، بیمه بیکاری دریافت کردند.

 

وقتی «فرهنگ» در گرگان ذبح می‌شود؟/ باز هم فرهنگ، فدای اقتصاد!

فارس نوشت: نمایش ورزش بانوان در جشنواره پاییز هزار رنگ تا جایی پیش رفت که رقص زنانه را در جلوی چشم نامحرمان عادی‌سازی کرد تا بار دیگر فرهنگ در میان یک جشنواره به یغما رود و در انظار عمومی ذبح شود.

 

برنامه‌های ناهنجار خارج از اراده شهرداری بود/ ۹۵ درصد مردم از برنامه‌ها راضی بودند

ایسنا نوشت: قائم مقام شهردار گرگان با اشاره به اینکه پیش از شروع برنامه برخی از گروه‌های ورزشی اقدام به اجرای برنامه پرداختند، گفت: اجرای این برنامه‌ها خارج از اراده شهرداری گرگان بود.

 

دادستان‌ها پیگیر رفع نیاز و مطالبات معلولان باشند

ایرنا نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از آمادگی مجموعه قضایی برای افزایش حمایت‌های حقوقی و قضایی از معلولان خبر داد و گفت که دادستان‌ها پیگیر رفع نیاز و مطالبات معلولان باشند.

 

تعطیلی نیمی از دفاتر خدمات مسافرتی کشور به سبب کرونا

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت:نیمی از دفاتر خدمات مسافرتی کشور به سبب کرونا، غیرفعال شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.