1400-09-13 16:26
794
0
77382
استاندار گلستان عنوان کرد

گلستان جزو سه استان کشور در روند افزایشی کرونا

زنگانه گفت: سه استان در کشور روند افزایشی در میزان بیماران کرونایی دارد و گلستان نیز جزو این سه استان است.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه عصر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان گلستان اظهار کرد: اگر واکسیناسیون پوشش افزایش پیدا کند اگر ویروس جدید هم به استان برسد مطمئمن هستیم که این واکسیناسیون اثرگذار خواهد بود.

استاندار گلستان ادامه داد:  واکسناسیون و ایمن سازی جامعه موضوع جدی است و باید  درصد واکسیناسیون را به نقطه قابل قبول برسانیم.

زنگانه یادآور شد: واکسیناسیون دز سوم کرونا در گلستان رشد خوبی داشته و نسبت به هفته گذشته رشد چهار برابری را شاهد بودیم.
وی خاطرنشان کرد: در بحث رعایت پروتکل ها باید یک کار بین بخشی تقسیم شود و گزارش هفتگی از این اقدامات انجام شده است و از صدا و سیما پخش شود.
این مقام مسئول افزود: استان ها از نظر میزان پوشش واکسیناسیون به هم نزدیک هستند ولی هرمزگان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط بهتری دارد و ما نیز باید اینگونه عمل کنیم.

زنگانه تاکید کرد: سه استان روند افزایشی دارد و گلستان نیز جزو این سه استان است و باید شرایط را بسنجیم و میزان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و نباید عادی انگاری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق بیفتد.

گفتنی است در حال حاضر ۲۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد۴۲ بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.