1403-06-25 11:20
108
0
91390
به‌مناسبت هفته وحدت انجام می‌شود؛

گردهمایی علمای شیعه و سنی در گلستان

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: با حضور آیت‌الله قمی، معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری برنامه‌های محوری هفته وحدت از جمله گردهمایی علمای شیعه و سنی در گلستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ حجت‌الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: در طول ایام هفته وحدت برنامه‌های متنوعی در سطح استان تدارک‌دیده‌شده است، در سال‌های گذشته از شورای هماهنگی درخواست شد که مسئله وحدت توجه داشته باشد و خرسندیم امسال یکی از مناسبت‌های ابلاغیه شورای هماهنگی موضوع هفته وحدت قرار داده شده است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان ادامه داد: نشست تخصصی با علمای شیعه و سنتی و اعضای ستاد بزرگداشت هفته وحدت با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، دیدار همایش وحدت با حضور علمای اهل‌سنت در شهرستان‌ها و دانشگاه بین‌المللی جامعه الصمطفی از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام تدارک دیدم.

دیلم ابراز داشت: با حضور آیت‌الله قمی، معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری برنامه‌های محوری هفته وحدت از جمله گردهمایی علمای شیعه و سنی در گلستان برگزار می‌شود. چند برنامه‌محوری دیگر تحت عنوان وحدت و پیشرفت را در سطح استان تدارک دیدیم و باید به امیدآفرینی اقدام کنیم.

وی افزود: اعزام سخنران به میعادگاه نمازجمعه استان، حضور علما در مدارس از دیگر برنامه‌های ما در هفته وحدت است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: ۱۵ تا ۱۷ نفر علمای اهل‌سنت برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی در ۱۷ ربیع اعزام می‌شوند و امسال برای نخستین‌بار در تاریخ ۱۲ ربیع که نقل اهل‌سنت در خصوص میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) است نیز جمعی از علمای اهل‌سنت با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند که برای استان گلستان ۶ نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.

دیلم تأکید کرد: باتوجه‌به اتفاقاتی که در غزه رقم خورد شعار ما «وحدت امت اسلامی نجات غزه مظلوم» در نظر گرفته شده و در انجام برنامه‌ها به این شعار توجه می‌شود.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.