1398-07-14 12:11
577
0
65805

کمک 500 میلیون تومانی خیر گنبدی برای خرید 10 دستگاه دیالیز

نیکوکار گنبدی و خیر نمونه کشوری با اشاره به خرید 10 دستگاه دیالیز برای تجهیز بیمارستان‎های گنبدکاووس، گفت: به لطف خدا مبلغ 500 میلیون برای خرید این تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی کمک کردم.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، محمد شهرکی امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه و پیشرفت در کشور هستند، اظهار کرد: اگر شما خبرنگاران نباشید بسیاری از کارها بر زمین مانده و بسیاری از مدیران به درستی کار خود را انجام نمی‎دهند.

* هرچه دارم از برکت خون شهدا و لطف مردم است

وی با بیان اینکه در ابتدای امر باید بگویم که هر چه دارم اعم از توفیقات مادی و معنوی از برکت خون شهداست، افزود: اگر این شهیدان عزیز که جان خود را فدای ملت و میهن خود کردند نبودند خبری از آسایش و آرامش برای ما نبود که بخواهیم درباره توفیقات یا اقداماتمان سخن بگوئیم.

خیر نمونه کشوری با تاکید بر اینکه من تلاش کردم هر وعده و قولی که برای کمک به مردم و دولت در هر عرصه‌ای داده‌ام را زودتر از موعد خود عملی کنم، خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت مرکز جامع سرطان با اینکه تعهد بنده 750 متر بود بالغ بر یک هزار و 500 متر را ظرف 75 روز ساخته و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادم که متاسفانه بخش دولتی در انجام تعهدات خود اعم از تجهیز و تکمیل سستی کرده است.

* پرداخت هزینه خرید 2 دستگاه سی‌تی اسکن برای گنبدکاووس

شهرکی از پرداخت هزینه خرید دو دستگاه «سی‌تی اسکن» به دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد و گفت: بنده قول داده بودم با توجه به مشکلات مردم شهرستان به علت کمبود دستگاه سی‌تی اسکن در بیمارستان‌ها دو دستگاه را خریداری کنم که هزینه آن را پرداخت کرده‌ام اما هنوز دانشگاه به دلایلی از جمله تحریم‌ها و یا کم‌کاری برخی در مسیر خرید این اقدام را انجام نداده است.

وی با اشاره به اینکه به دستور وزیر جدید بهداشت به استان‌های مختلف سهمیه‌ای برای دریافت دستگاه‌های دیالیز با قیمت دولتی 150 میلیون تومان اختصاص یافته است، ادامه داد: سهمیه استان گلستان حدود 50 عدد و شهرستان گنبدکاووس 6 عدد بود که با رایزنی‌های صورت گرفته آن را به 10 عدد رساندیم.

خیر نمونه کشوری با بیان اینکه برای خرید این دستگاه‌ها تفاهم کردیم که 100 میلیون از سوی دانشگاه علوم پزشکی و 50 میلیون از سوی بنده برای هر دستگاه پرداخت شود، تصریح کرد: امیدوارم با این اتفاق بتوانیم خدمت بزرگی به بیماران کلیوی و دیالیزی شهرستان گنبدکاووس کنیم که سال‌هاست در کمبود امکانات این حوزه رنج می‌برند.

* ارسال 36 بانک امانات پزشکی به 31 استان

شهرکی با تاکید بر اینکه قول داده بودم طی دو سال 34 بانک امانات پزشکی را خریداری و به 31 استان کشور ارسال کنم، اضافه کرد: به لطف خداوند متعال و عنایت امام حسین (ع) ظرف کمتر از 6 ماه تمامی این دستگاه‌ها و تجهیزات را خریداری و به استان‌های مختلف ارسال کردم، ضمن آنکه در شهریور ماه بر اساس درخواست دو شهرستان میاندوآب در آذربایجان شرقی و نیمروز در سیستان و بلوچستان دو بانک امانات نیز برای این دو شهر ارسال کردم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردمان دنیا هستند، گفت: بنده هر چه دارم از مردم دارم و میدانم که این ثروت و اعتباری که خدا به بنده داده به واسطه کمک و دعای خیر مردم است و وظیفه دارم آنها را که متعلق به خودشان است برای خودشان هزینه کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.