1400-01-02 13:03
713
0
73795
فرماندار کلاله:

کرونا در کمین است/ شهروندان از مسافرت غیر ضرور پرهیز کنند

محمد ابراهیمی گفت: شیوع ویروس کرونا در شهرستان روند افزایشی پیدا کرده که می‌طلبد شهروندان برای کمک به کادر درمان ماسک بزنند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی تودرواری، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ و عید نوروز را به مردم شریف کلاله تبریک گفت و افزود: شیوع ویروس کرونا در شهرستان روند افزایشی پیدا کرده که می‌طلبد شهروندان برای کمک به کادر درمان ماسک بزنند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: طی پایش صورت گرفته، تعدادی کمی از شهروندان و مسافران به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بی‌توجه هستند که همین امر خطر گسترش ویروس را در میان مردم بیشتر می‌کند.

فرماندار کلاله به گشت زنی شبانه روز اکیپ های نظارتی اشاره کرد و گفت: بازرسان ما، در صورت مشاهده موارد عدم رعایت هر یک از پروتکل ها و دستور العمل های ستاد کرونا با متخلفین برخورد قانونی می کنند.

محمد ابراهیمی در ادامه از شهروندان کلاله درخواست کرد: به جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کرده و سنت حسنه دید و بازدید را از طریق فضای مجازی و غیرحضوری بجا آورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.