1400-07-03 17:46
876
0
76276
معاون تیپ ۲۳۰ گرگان تاکید کرد

پیوند سپاه و ارتش برای حفظ کیان ایران اسلامی

حیدری گفت: پیوند سپاه و ارتش برای حفظ کیان ایران اسلامی باعث صلابت امروز انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ حیدر حیدری در صحن شورای اسلامی شهر گرگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش و سپاه اگر در کنار هم نبودند قطعا شاهد صلابت انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته نبودیم.

معاون تیپ ۲۳۰ گرگان ادامه داد: باورهای دینی و مذهبی  در  بدنه ارتش در دوران پهلوی وجود داشت و این باورها که در توده رده هایی پایین ارتش وجود داشت باعث شد که ارتش با مردم انقلابی همراهی کند و شاید این مهم یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

حیدری بابیان اینکه از طلوع فجر انقلاب اسلامی شاهد ان بودیم که شالوده اصلی ارتش انقلابی بود، تاکید کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به جای گلوله هایی که از سلاح ارتش بیرون نیامد مردم گل بر سلاح های ارتشیان قرار دادند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمزمه هایی برای انحلال ارتش به گوش می رسید و امام (ره) در ۲۹  فروردین ۵۸ از ارتش دفاعی تمام قد داشتند و  عنوان کردند  که ارتش باید بماند و ارتش شاهنشاهی دیگر نداریم.

این مقام مسئول متذکر شد:ارتش پس از پیروزی انقلابی از فرماندهان شاهنشاهی پاک سازی شد و در هشت سال دفاع مقدس نیز به حفظ کیان انقلاب اسلامی کمک کرد.

حیدری  به رشادت های  هشت سال ایثارگران در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عراق یک حمله همه جانبه داشت و ارتش تا دندان مسلح عراق با ۱۲ لشکر شامل ۳۷ تیپ به ما حمله کرد و  استعداد نیروهای انها چهار برابر ما بود ولی با توکل به خدای متعال رزمندگان ما در این نبرد نابرابر پیروز شدند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.