1401-09-16 14:44
515
0
82539
استاندار گلستان:

پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را مایوس می‌کند

استاندار گلستان گفت: پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را مایوس و نگران می‌کند و این مسأله باعث شده که به بهانه‌هایی مثل حقوق بشر ذهنیت‌ها را منحرف کنند.


به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان اظهار کرد: شهدا برای یک تفکر و اعتقادی بزرگترین سرمایه یعنی جان خود را فدا کردند.

استاندار گلستان به حوادث اخیر جامعه اشاره کرد و ادامه داد: نباید در کشور چند قطبی ایجاد کنیم و همه ما باید تلاش کنیم که از استانداردی که شهید سلیمانی عنوان کردند فاصله نگیریم و همه ما زیر سایه یک پرچم هستیم.
زنگانه ادامه داد: پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را مایوس و نگران می‌کند و این مسأله باعث شده که به بهانه‌هایی مثل حقوق بشر ذهنیت‌ها را منحرف کنند.
وی افزود: با همه مشکلات پیشرفت‌های علمی ما خیره‌کننده است و دشمن را نگران کرده و آن‌ها می‌دانند که با این پیشرفت‌ها به زودی قدرت جدیدی به وجود خواهد آمد و لذا مشکلاتی را در درون کشور رقم زدند.
این مقام مسئول تأکید کرد: اگر شکاف و مشکل ایجاد می‌کنند برای این است که دشمن نگران است که با وجود تحریم و جنگ‌های منطقه‌ای و جنگ هشت ساله و غیره کشور در مسیر علمی مثل موشکی، هسته‌ای و نانو و سلول‌های بنیادی رشد داشتند.
زنگانه بیان کرد: در اوج محدودیت‌ها شرکت‌های دانش بنیان قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند و این در حالی است که ما در طول چهل سال گذشته در اوج شکاف‌ها بودیم.
وی افزود: اگر ما عجله برای رشد کنیم مسأله مقدسی است و ما در اوج این سختی‌ها داریم این مسیر را طی می‌کنیم و برای آن است که دشمنان ما را نگران کرده است.
این مقام مسئول بابیان اینکه در خصوص برخورد‌ها در اغتشاشان اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: افرادی که با سلاح و اسلحه طرف را وادار می‌کنند کرکره مغازاش را پایین بکشند اغتشاش نیست.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.