1400-04-01 09:31
455
0
75114
از صبح امروز آغاز شد؛

ویژه برنامه های هفته قوه قضاییه در گلستان/ ۴۴ برنامه اجرا خواهد شد

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، کارکنان دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه  صبح امروز با حضور در تپه نورالشهدا گرگان ، مزار شهدای گمنام را عطرافشانی و گلباران کردند.

دادستان مرکز استان در این مراسم گفت: فلسفه جضور در جوار گلزار شهدا برای گم نکردن مسیر است و این که بدانیم که جایگاه امروز خود را مدیون چه کسانی هستم . 

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود:  این که برنامه های هفته قوه قضاییه را با تجدید میثاق با شهدا آغاز کردیم برای این است تا هدف و آرمان شهدا را یادآوری کنیم و برای بهبود خدمت به مردم و سعادت دنیوی و اخروی  تلاش کنیم .

دادستان سیدحسینی با تاکید بر شناخت ویژگی های شهدا به ویژه شهید بهشتی گفت: تقوا ، نظم ، تلاش جهادی ، صبر و استقامت بر مسیر درست ،و تحول و بسنده نکردن به وضع موجود از  ویژگی های ایشان بود .

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم ما با انتخاب آیت الله رئیسی نشان دادند به دنبال تحول و مبارزه با فساد و تغییر روشهای اجرایی کشور هستند افزود:  ملت ایران در رای معنادار خود نشان دادند خواهان تحول در دستگاه اجرایی و اداری کشور هستند  و این همان آرمان شهداست که به دنبال نظامی کارآمد و الگو برای دنیا هستند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضایی استان  در این مراسم از اجرای ۴۴ ویژه برنامه  طی این هفته خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی ، حضور مسئولان در نمازجمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم ترین برنامه های دادگستری استان در هفته قوه قضاییه است.

اسپانلو افزود: حضور در شهرک های صنعتی و ادامه تلاش ها برای کمک به احیای کارخانه های تعطیل، افتتاح چند طرح عمرانی ،افتتاح دفتر ماده 66  در دادسرای گرگان به منظور کمک به تشکل های مردم نهاد برای اقامه دعوی در امور عمومی  و فراخوان جمع آوری کتاب برای تجهیز کتابخانه زندان های استان از دیگر برنامه های این هفته است .

اسپانلو گفت: در هفته قوه قضاییه ، مسئولان دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه با حضور در برنامه ای رادیو و تلویزیون از برنامه های خود برای بهبود خدمت رسانی به مردم خواهند گفت و به پرسش های تلفنی و پیامکی آنان در این برنامه پاسخ می دهند .

وی گفت:  همچنین در این هفته از تلاشگران دستگاه قضایی استان که عملکرد آنان در بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده و پاسخگویی به مردم ، اثرگذار  است ، تقدیر می شود.

یکم تا هفتم تیر هر سال به مناسبت شهادت معمار دستگاه قضایی شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.