1402-11-07 09:28
290
0
88528
رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان گلستان:

ویژه‌برنامه ایام دهه فجر در ۱۰ مسجد گرگان برگزار می‌شود

رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان گلستان گفت: بنای ما این است که ۱۰ مسجد در شهر گرگان ویژه‌برنامه ایام دهه فجر را برگزار کنیم و تلاش خواهیم کرد که کانون‌های ما در شهرستان‌ها نیز پای‌کار بیایند.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام سید محمدمهدی حسینی صبح امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: ۹۰۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح استان گلستان در کنار پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی در مساجد فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان گلستان ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی مثل ایام‌الله دهه فجر در دستور کار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد، برنامه‌ها را به سمت خروجی برنامه‌های جوانان و نوجوانان سوق خواهیم داد.

 حسینی ابراز داشت: تقریباً در سه محور برنامه‌ها مساجد را پیگیری می‌کنیم بخشی از آن برنامه‌های تبیینی است و تلاش کردیم در اعتکاف نیز به این مسئله اهتمام داشته باشیم.

 وی گفت: در مساجد آمار خوبی از نظر نوجوانان و جوانان نداریم، در ایام اعتکاف نزدیک به ۱۰ هزار دانش‌آموز برای مراسم اعتکاف ثبت‌نام کردند و این نشان داد که باید برنامه‌هایی تبیین کنیم که مدیر تربیتی مجموعه مسجد داشته باشیم تا بتوانیم با حضور جوانان مساجد را رونق دهیم.

 رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان گلستان خاطرنشان کرد: نباید در حوزه جذب جوانان سنگ بزرگی برداریم و با اجرای برنامه‌هایی مثل مسابقات، تشکیل گروه سرود و غیره به حضور جوانان در مسجد رونق ببخشیم.

 حسینی تأکید کرد: بنای ما این است که ۱۰ مسجد در شهر گرگان ویژه‌برنامه ایام دهه فجر را برگزار کنیم و تلاش خواهیم کرد که کانون‌های ما در شهرستان‌ها نیز پای‌کار بیایند.

 وی افزود: نورافشانی، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی و برگزاری جشن‌های انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که به‌صورت ویژه در ۱۰ مسجد شهرستان گرگان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.