1398-07-13 05:48
789
0
65772
9 ماه سرپرستی آبفا گلستان ؛

وضعیت مبهم مدیریتی اداره آب و فاضلاب شهری استان گلستان

اگر دکتر حق شناس واقعا به توانمندهای مدیر عامل آبفا استان ایمان دارد که با جدیت پیگیر حکمش باشد و این اداره مهم را که 9 ماه است به صورت سرپرستی اداره می شود را از این وضعیت مبهم و بلاتکلیف رها سازد .

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن ماه سال گذشته بود که هادی رحمتی مدیر کل آب و فاضلاب شهری استان گلستان با ردا مدیریت خداحافظی کرد و مهندس رحیمی جای او را گرفت.

گفته می شود رحیمی از بستگان درجه یک یکی از مدیران ارشد استان است که مناف هاشمی را وادار ساخت تا با رایزنی ، ایشان را بعنوان سرپرست سازمان آبفا گلستان به وزارت نیرو معرفی کند.

همچنین برخی دیگر پای نماینده همیشه دخیل در انتصابات استان را در این قضیه باز کرده و معتقدند که اسدالله قره خانی از او حمایت کرده است ، چون به دلیل همین نفوذ نماینده است که در حال حاضر امورات اصلی این شرکت تحت سیطره مهندس کردکتولی از نزدیکان قره خانی می باشد.

با تمام این اوصاف ؛ مهندس رحیمی هنوز سرپرست است و اینکه یک مدیری نزدیک به 9 ماه سرپرست باشد غیرقانونی است و معلوم نیست که چرا استاندار گلستان و مسوول بازرسی استانداری توجهی به این امور ندارند .

اگر دکتر حق شناس واقعا به توانمندهای مهندس رحیمی ایمان دارد که با جدیت پیگیر حکمش باشد و این اداره مهم را از این وضعیت مبهم و بلاتکلیف رها سازد .

نکته تاریک اداره آب و فاضلاب شهری استان قرارداد 100 میلیونی مدیر سابق با ادمین یک کانال زرد است که معلوم نشد آخر با این پرونده برخوردی شد یا نشد ؟

برخی ها می گویند علت اینکه این کانال زرد کاری به این اداره ندارد ، برقرار ماندن آن قراردداد چرب و نرم است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.