1400-02-11 13:51
1102
0
74401
در ستاد کرونا گلستان مطرح شد؛

وصول چک‌ها در بانک‌ ۱۰ روز به تعویق افتاد/ جریمه خودروها در شب های قدر از 30 دقیقه بامداد اعمال می شود

حق شناس، گفت:مراسم شب‌های احیاء در شهرهای قرمز و نارنجی فقط در مکان‌های روباز مجاز به برگزاری است و ساعت اجرای مراسم نیز از ساعت ۲۲ تا ۲۴ تعیین می‌شود و از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تردد ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

به گزارش گلستان ما،عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا گلستان، گفت: در‌ حال حاضر ۵۳۹ بیمار در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند که ۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۳۸ نفر به دستگاه تنفسی وصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به شروع واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال سن در‌  گلستان ادامه داد: نزدیک به ۲۴ هزار نفر جمعیت در استان سن بالای ۸۰ سال دارند.

وصول چک در بانک ها 10 روز به تعویق افتاد

استاندار گلستان نیز در این جلسه، اذعان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های گالیکش، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارد و آق‌قلا، گمیشان، رامیان و مراوه‌تپه زرد و‌ باقی در وضعیت نارنجی هستند.

حق شناس یادآورشد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با وصول چک‌ها در بانک‌ها ۱۰ روز به تعویق افتاد و برای پرداخت مالیات نیز فرصت بیشتری تعیین و جریمه آن نیز حذف شد.

وی، افزود: مراسم شب‌های احیاء در شهرهای قرمز و نارنجی فقط در مکان‌های روباز مجاز به برگزاری است و ساعت اجرای مراسم نیز از ساعت ۲۲ تا ۲۴ تعیین می‌شود و از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تردد ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

استاندار گلستان، تصریح کرد: هفته گذشته در استان گلستان ۴۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا ثبت شده که جا دارد مردم عزیز دستورات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

حق‌شناس گفت: بیشترین صنفی که پروتکل‌ها را در گلستان رعایت نمی‌کنند سوپرمارکت‌ها هستند و نانوایی‌ها بیشترین رعایت پروتکل‌ها را در گلستان دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.