1402-03-22 09:23
1138
0
85325
دل همه به درد آمد؛

واکنش کاربران فضای مجازی گلستان به ماجرای شهادت محمد قنبری

شهادت یکی از عوامل انتظامی در فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم کیان پیرفلک مورد توجه فعالان مجازی گلستان قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، در پی شهادت محمد قنبری مامور پلیس براثر اقدام تروریستی پویا مولایی‌راد، پسرعموی مادر کیان پیرفلک، فعالان اجتماعی و رسانه‌ای در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی را در این خصوص داشتند.

در روز یکشنبه ۲۱ خرداد هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد  مرحوم «کیان پیر فلک»  نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند. 

در این روز در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی پویا مولایی‌راد  با خودروی سواری «تیبا» به صورت عمدی  به ماموران حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری " بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل می شود و پس از آن نسبت به مجروح کردن یکی دیگر از سربازان مستقر در ایستگاه تامین امنیت عمومی اقدام کرد که پس از آن بر اثر شلیک نیروهای امنیتی کشته شد.

این در حالی است که شبکه های معاند مدعی آن هستند که بنا بر اعلام منابع نزدیک به خانواده، پویا مولایی‌راد به علت سرعت بالا متوجه حضور ماموران امنیتی در جاده نشده و پس از برخورد با آنها، به نشانه تسلیم توقف می‌کند که هدف چندین گلوله قرار می‌گیرد.

اماتصاویر متعدد گلوله ها بر بدنه خودرو و اظهارات مامورین حاضر در صحنه نشان می دهد اگر اقدام به موقع پلیس نبود او جان افراد بیشتری را می گرفت، رسانه های ضد ایرانی در ابتدا در تناقضی آشکار، بی توجهی قاتل به فرمان ایست پلیس را تایید کرده اند.

شهید محمد قنبری پدر ۵ تا بچه قد و نیم قد که برای امنیت مردم سر پستش بود و به این شکل ناجوانمردانه به شهادت رسید،

این اقدام که باعث که دل هر ایرانی به درد بیاید از سویی شبکه های معاند به گونه ای پوشش رسانه ای داده می شود که پای ماه منیر مولایی راد  مادر کیان پیرفلک و نقش آنها در این اقدام تروریستی به مراجع قضائی باز نشود.

شماری از کاربران مجازی به این اقدام تروریستی واکنش نشان دادند و مولایی راد را با سالی جونز «ملک نفرت داعش» مقایسه کردند و گفتند که مادر کیان پیرفلک ترانه مرگ را با صدای بی.بی.سی فارسی خواند و باعث بروز این ماجرا شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.