1402-08-03 13:41
505
0
87132
معاون فروش توزیع برق گلستان:

هوشمندسازی کنتورهای مشترکان کشاورزی گلستان به مرز 70 درصد رسید

معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع برق گلستان گفت: نزدیک به ۷۰ درصد کنتورهای مشترکان کشاورزی گلستان هوشمند شدند.

 به گزارش گلستان ما، کاهش نزولات آسمانی و در پی آن، کاهش دبی چاه‌های آب شرب و چشمه‌های منبع تولید آب شرب در استان گلستان، مدیریت چاه‌های کشاورزی که بخش زیادی از آب سفره‌های زیرزمینی را هدر می‌دهد، را ضروری کرد.

 در همین راستا علاوه بر شناسایی و مسدودکردن چاه‌های غیرمجاز، در کنار آن با هوشمندسازی برق چاه‌های کشاورزی و مدیریت مصرف برق آنها، می‌توان در مصرف آب نیز موارد کنترلی را اعمال کرد تا تنها شاهد منفعت عده‌ای خاص از کشاورزان نباشیم.

در همین راستا معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع برق گلستان از هوشمندسازی بخش اعظمی از کنتورهای مشترکان کشاورزی این شرکت خبر داد.

 محمدمهدی قاسمی گفت: اقدامات خوبی برای هوشمندسازی مشترکان کشاورزی، صنعتی و اداری استان در حال انجام است که تاکنون هشت هزار و ۸۷۲ مورد از مشترکان دیماندی کنترل‌پذیر و هوشمند شده‌اند.

 معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع برق گلستان افزود: تاکنون ۶۸ درصد مشترکان کشاورزی، ۴۸ درصد صنعتی و ۳۶ درصد مشترکان اداری کنترل‌پذیر شده‌اند که در راستای هوشمندسازی، کنتور هست هزار و ۸۷۲ مشترک دیماندی روئیت پذیر و کنترل‌پذیر شدند.
 وی افزود: در ماه قبل کنتور هزار و ۴۰۰ مشترک دیماندی از هزار و ۸۵۰ دستگاه کنتور فهام یک، هوشمند و کنترل‌پذیری تخصیصی به مدیریت‌های توزیع برق تعویض شده است که خود اقدامی بی‌نظیر در این مدت‌زمان کوتاه بوده است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.