1403-01-20 18:53
242
0
89486
رئیس حوزه هنری استان گلستان تاکید کرد:

نهضت روایت در سال ۱۴۰۳ با زبان هنر

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: روایت انقلاب، روایت پایداری و روایت پیشرفت موضوعاتی است که در سال ۱۴۰۳ به آن توجه داریم و با زبان هنر به این مباحث می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سید حسام بنی‌فاطمه عصر امروز در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با دموکراسی غرب و شرق و حکومتی که در دنیا وجود داشت این انقلاب شکل گرفت.

رئیس حوزه هنری استان گلستان ادامه داد: در دفاع مقدس بهترین هنر، هنر شهادت بود و امروز نیز باید مثل دوران دفاع مقدس در مسیر جهاد تبیین گام برداریم.

بنی‌فاطمه بیان کرد: شهید آوینی روزی بیان می‌کرد انقلاب اسلامی تمدن‌ساز شود دیدیم که وعده دهه ۶۰ شهید آوینی را در ۱۴۰۲ رهبر انقلابی اسلامی بیان کردند، هنرمندان ما در طوفان الاقصی جهاد تبیین داشتند.

وی افزود: در سال گذشته به مرکز رشد سرزمین برادری تاکید داشتیم و در سال ۱۴۰۳ بنا داریم نهضت روایت در تاریخ شفاهی اهتمام داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری استان گلستان خاطرنشان کرد: روایت انقلاب، روایت پایداری و روایت پیشرفت موضوعاتی است که در سال ۱۴۰۳ به آن توجه داریم و با زبان هنر به این مباحث می‌پردازیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.