1401-11-08 06:05
211
0
83220
برخی از علمای آق‌قلا تاکید کردند؛

مصوبات شورای برنامه‌ریزی نویدبخش روزهای پرامید برای مردم آق‌قلا

شروع پروژه‌های زیرساختی و صدور دستور‌های راه‌گشا در کنار تصویب مصوبات شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان نوید بخش روز‌های پر‌امید برای مردم این دیار متحد خواهد بود.

به گزارش گلستان ما؛ برخی از علمای اهل سنت استان گلستان ابراز امیدواری کردند که با مصوبات شورای‌برنامه‌ریزی روزهای امیدبخشی پیشروی شهرستان آق‌قلا باشد.

سفر‌های شهرستانی و استقبال کم نظیر مردم و مسوولان این شهرستان با گرایش‌های مختلف قومی موجب شد بار دیگر ندای وحدت و همدلی طنین انداز شود چون وحدت و همدلی رمز موفقیت است و حضور پر خیر و برکت مقام عالی استان، پیام اتحاد، مهربانی، همکاری و همدلی را برای مردم این دیار به ارمغان آورده و نشان داد همدلی مردم و مسوولان در راستای ارزش‌های اسلامی و در راه اهداف متعالی نظام اسلامی همان نسخه‌ای است که گره‌گشای مشکلات کشور و استان خواهد بود.

مردم فهیم شهرستان آق قلا برخود می‌بالند که در مسیر بازگشایی گره‌ی پتروشیمی گلستان برای رشد زمینه‌های اقتصادی که موجب ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه می‌شود قرار گرفته‌اند و ماحصل این نتیجه را مرهون تلاش‌های دکتر زنگانه استاندار گلستان به همراه نمایندگان مردم می‌دانند چرا که تلاش‌های شبانه روزی‌ایشان موجب افزایش رضایت قلبی‌مان شده و ما قدردان این مجاهدت‌ها و تلاش‌ها هستیم.

اینجانبان به نمایندگی از آحاد مردم شریف شهرستان آق قلا، خانواده‌های معظم شهدا، علما و روحانیون معزز، نخبگان و معتمدان شهرستان که با اتحاد و همدلی خود در کنار دولتمردان زمینه‌سازی این امر سترگ را داشتند تقدیر و تشکر می‌نماییم. ‌

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.