1403-04-02 12:52
356
0
90443
رئیس شورای هماهنگی استان گلستان:

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و ۷ تیر در گرگان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و ۷ تیر در گرگان با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: مردم ایران جنایات آمریکا که مدعی حقوق بشر در جهان است را فراموش نمی‌کنند در ۶ تیر سال ۱۳۶۰ شاهد سوءقصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی را بودیم و در هفتم تیر همان سال نیز بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را شاهد بودیم.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ادامه داد: در سال ۶۶ نیز در هشتم تیر شاهد بمباران شیمیایی سردشت توسط حزب بعث بودیم که منجر به شهادت ۱۱۰ شهید و مجروح شدن ۵۵۰ نفر شد.

قربانی با بیان اینکه ترور شهید محمد کچویی و شهادت آیت‌الله صدوقی از دیگر جنایاتی است که در این ایام می‌توانیم به آن اشاره کنیم، افزود: شلیک موشکی به هواپیمایی مسافربری ایرباس توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر بی‌گناه این پرواز از فاجعه تلخ دهه ۶۰ است که در ذهن مردم باقی‌مانده است.

وی افزود: اینها تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها است که با حمایت آنها در ایران رقم خورده است و جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰ هزار شهید و جانباز و شهید مدافع امنیت تقدیم کرده و ما شاهد شاهدت سردار سلیمانی و همچنین فاجعه غزه و فلسطین هستیم.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ادامه داد: در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه‌های متنوعی در این مدت در نظر گرفته شده است و مهم‌ترین آن مراسم گرامیداشت شهدای هفت‌تیر و چهلم شهدای خدمت در مرکز استان است که در ۶ تیر و در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار می‌شود.

قربانی با بیان اینکه مهمان ویژه این مراسم محمد عباسی، معاون وزیر کشور در دولت سیزدهم است، گفت: نمایشگاهی در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی در پارک‌شهر گرگان در نظر گرفته شده و همچنین از طریق صداوسیما و پایگاه‌های بسیج برنامه‌هایی تبیینی در این راستا تدارک دیدیم.

وی افزود: در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و تولیداتی نیز از این طریق منتشر می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.