1402-03-18 08:37
659
0
85267
در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد؛

باورهای غلط سر راه ازدواج 10 هزار کارمند در گلستان

معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: اگر مشکل اصلی در بحث اشتغال است نباید در گلستان ۱۰ هزار کارمند مجرد داشته باشیم.

به گزارش گلستان ما، شامگاه روز گذشته جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان با محوریت ازدواج و خانواده برگزار شد  و در این جلسه به موضوع ازدواج و تاخیر در ازواج جوانان تاکید شد.

سیدعلی مهاجر در این جلسه اظهار کرد: در این جلسه که به صورت مشترک برای نخستین بار با حضور نمانیدگان شورای مشورتی جوانان استان و شهرستان ها و ستاد ساماندهی جوانان شهرستان برگزار شد در خصوص برنامه های هفته ازدواج تبادل نظر شد.

معاون سیاسی استاندار گلستان  ادامه داد: امید داریم بتوانیم هفته پیشروی خوبی داشته باشیم در فضای ازدواج در معقوله کارمندان دولت در این جلسه تبادل نظر شده و برای آموزش مهارت کارمندان نیز ابتکاراتی در نظر گرفته شده است.

مهاجر بیان کرد: بررسی‌ها نشان داده که معضل اشتغال و بیکاری تنها دلیل  تاخیر در سن ازدواج نیست بلکه موضوع تخیر در ازدواج به مباجث فرهنگ‌ها و باورهای غلط نیز بر می‌گردد.

این مقام مسئول بیان کرد:  اگر مشکل اصلی در بحث اشتغال است نباید در گلستان  ۱۰ هزار کارمند مجرد داشته باشیم و مسئولان دستگاه‌های متولی باید با برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های آموزشی این فرهنگ‌ها و باورهای غلط در جوانان به خصوص کارمندان را از بین ببرند.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.