1403-05-20 06:44
183
0
91002
مشکلات مردمی پیگیری شد؛

رفع مشکلات یک مدرسه کردکوی روی میز مدیرکل

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برای رسیدگی به وضعیت مدرسه حسینی‌شریفی کردکوی قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ چند وقتی است خانواده‌های دانش‌آموزان مدرسه حسینی‌شریفی از بوی نامطبوع فاضلاب و خطرات ناشی از سقوط دانش‌آموزان در جوی آب‌ و فاضلاب ناایمن در روبه‌روی درب ورودی مدرسه گلایه داشتند و خواستار پیگیری این ماجرا از تحریریه «گلستان ما» شدند.

خانواده‌ها می‌گویند از روی پل ورودی مدرسه در فصول مختلف به ویژه در زمان بارش بارندگی دانش‌آموزان به درون این جوی سقوط کردند و همچنین با توجه به اینکه این جوی در کنار مسجد این منطقه نیز قرار گرفته اهالی محل نیز از بوی مشمئزکننده فاضلاب گلایه‌مند هستند.

خانواده‌ای دانش آموزان انتظار دارند که آموزش و پرورش فکری برای مسائل بهداشتی که برای این مدرسه به وجود آمده کند و انتظار دارند که شهردار کردکوی نیز در آسفالت معابر به اولویت محلات به ویژه چنین منطقه‌ای اقدام کنند.

گرچه استاندار گلستان در سال گذشته قول تامین قیر مورد نیاز برای این منظور را داده بود اما از سوی شهرداری کردکوی اعلام شده بود که کوچه‌های خاکی شهر کردکوی برچیده می‌شود اما کماکان این اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور در تحریریه «گلستان ما» از این ماجرا مطلع شد و قول آن را داد که از طریق نوسازی مدارس نسبت به ایمن‌سازی جوی آب در روبه‌روی درب ورودی این مدرسه اقدام شود.

این مدرسه در منطقه عباس‌آباد تربیت ۲۷ قرار دارد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.