1400-02-22 19:39
758
0
74579

قلع و قم بی رحمانه درختان تفرجگاه اقسوی کلاله در غفلت مسئولین+ تصاویر

تفرجگاهی که قرار بود مأمنی برای تفریح و دوری مردم از دغدغه های روزانه باشد؛ امروز به محلی برای درآمد زایی برخی قاچاقچیان چوب و جستجوگران دنبلان شده است.

به گزارش گلستان ما؛ روز گذشته با اطلاع مردمی و با حضور خبرنگار ما در تفرجگاه اقسوی شهرستان کلاله، وی با صحنه ای عجیب در تنها تفرجگاه این شهرستان روبرو شد.

درست زیر روستا بالا دست این تفرجگاه، قاچاقچیان چوب چندین درخت که ارزش ریالی چوب آن بالا است را قطع و بخش زیادی از این چوب ها را پس از قطعه قطعه کردن به راحتی از این جنگل خارج کرده اند و بخشی از آن باقی مانده بود.

یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وقتی مسئول نگه داری جنگل در جستجوی دنبلان است(بنا به ادعای این شخص و بیان آن به معنی تایید ادعا نیست)؛ شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

این در حالی است که تفرجگاهی که قرار بود مأمنی برای تفریح و دوری مردم از دغدغه های روزانه باشد؛ امروز به محلی برای درآمد زایی برخی قاچاقچیان چوب و جستجوگران دنبلان شده است.

نکته قبل توجه این است که درختان جوان که در مرحله رشد هستند نیز با بی رحمی افرادی که در جستجوی دنبلان می باشند قطع می شوند و در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن پوشش گیاهی در این جنگل و جنگل های دیگر خواهیم بود.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.