1403-01-20 14:16
143
0
89482
 رئیس پارک علم و فناوری گلستان خبر داد:

فعالیت ۸۰ شرکت دانش‌بنیان در گلستان

رئیس پارک علم و فناوری گلستان از فعالیت ۸۰ شرکت دانش‌بنیان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، حامد پاک‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۸۰ شرکت دانش‌بنیان و ۱۷۰ هسته فناوری در استان مشغول به فعالیت هستند که در حوزه‌های مختلف کار می‌کنند.

 وی افزود: در حال حاضر از ۸۰ شرکت دانش‌بنیانی که در استان مشغول به فعالیت هستند کمتر از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان به‌صورت تعاونی مشغول کار هستند.

 رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ شرکت دانش‌بنیان را با نگاه مردمی‌شدن پیگیری می‌کنیم، گفت: زمانی که شرکت‌های به‌صورت تعاونی فعالیت می‌کنند از حالت انفرادی خارج می‌شوند و از تسهیلات و موارد حمایتی بهره‌مند خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه شرکت‌هایی که در بدنه پارک عضو می‌شوند می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند، یادآور شد: شرکت‌هایی که نیاز به فضای فیزیکی دارند با مراجعه به پارک می‌توانند این فضا را در اختیار بگیرند.

 پاک‌نژاد اظهار کرد: این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف چون صنایع، بهداشت، آرایش بهداشتی، کشاورزی، هوش مصنوعی مشغول به فعالیت هستند.

 وی با اشاره به اینکه برخی از شرکت‌ها در سطح کشور به نام هستند، افزود: اکنون در استان شرکت‌هایی در زمینه تولید ضدعفونی مشغول به فعالیت هستند که ۵۰ درصد مصرف کشور را تأمین می‌کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.