1400-09-03 04:51
626
0
77202
امام جمعه کردکوی:

کارنامه درخشان بسیج فراتر از فعالیت دفاعی/ تکامل بسیج در همه عرصه‌ها

امام جمعه کردکوی گفت: فعالیت های بسیج فراتر از فعالیت دفاعی در ابتدای تاسیس رفته است و در زمینه های پزشکی، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، ورزشی، علمی، کمک به آسیب دیدگان بلای طبیعی است.

به گزارش گلستان ما، سومین یادواره 26 شهید کارمندی، اصناف و کارگری شهرستان کردکوی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام  محمد شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی در این مراسم عنوان کرد: بسیج از زمان تاسیس تاکنون در حال تکامل و پیشرفت است  مانند درختی که دائما در حال رشد و نمو است و متوقف نمی شود.

وی افزود: فعالیت های بسیج فراتر از فعالیت دفاعی در ابتدای تاسیس رفته است و در زمینه های پزشکی، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، ورزشی، علمی، کمک به آسیب دیدگان بلای طبیعی است.

امام جمعه کردکوی گفت: امروز تفکر بسیجی در همه کشورها وارد شده است؛ این شجره طیبه را اولین بار امام کاشت و جرقه اش را زد و امروز ببینید چقدر برکات  زیادی در دنیا دارد.  

شیخی ابراز کرد: بسیج برکات زیادی در این 42 سال داشته است و هر کجا انقلاب احتیاج به بسیج داشت با شور و اشتیاق  وارد میدان می شد و این روحیه بسیجی بود که حاج قاسم را پرورش داد  و اینگونه حاج قاسم یک مکتب و مرد میدان می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.