1402-12-15 08:36
195
0
89033
با نزدیک شدن به سال نو؛

فصل همدلی در گلستان آغاز شد

۳۳۵ پایگاه در سطح استان گلستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هستند تا به این واسطه فصلی دیگر از کتاب همدلی در گلستان ورق زده شود.

به گزارش «گلستان ما»، عیسی بابایی گفت: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) جریان‌سازی و مردمی‌سازی خیر و احسان است لذا بر همین اساس در تقویم جمهوری اسلامی ایران از ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه، هفته نیکوکاری نام گرفته و ما در پایان هر سال جشن ملی نیکوکاری را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر در میادین اصلی شهر را سنت هرساله برشمرد و افزود: جشن نیکوکاری از جشن‌های ملی به‌شمار رفته که با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خيران و اهداکنندگان، غم نداری را از چهره نیازمندان می‌زداید.

بابایی از ۳۳۵ پایگاه در سطح استان گلستان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خبر داد و افزود: ۴۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۲۷۵ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند‌.

وی با اشاره به اینکه امروز، ۱۴ اسفندماه، زنگ نیکوکاری در مدارس استان نواخته شد، تصریح کرد: ۱۸ اسفندماه در پایگاه‌های نماز جمعه جشن نیکوکاری برگزار شده و کمک‌های نمازگزاران جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ابتدا اسفندماه سال جاری با شعار عید همدلی آغاز شده است، اظهار کرد: هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی از طریق آنی پرداخت، کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶ و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز و همچنین با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.