1403-07-02 07:47
118
0
91487
فرمانده مرزبانی گلستان تأکید کرد:

صیانت از مرز‌های کشور با آموزه‌های دفاع‌مقدس

فرمانده مرزبانی گلستان گفت: مرز کشور ۸ هزار ۷۵۵ کیلومتر است که ۹۶ درصد آن توسط مرزبانان کشور با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس صیانت و حفاظت می‌شود.

احمدرضا حاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به واسطه آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس امروز نیرو‌های مسلح در صلابت و اقتدار قرار دارند.
فرمانده مرزبانی گلستان ادامه داد: با بهره‌گیری از این آموزه‌ها و در مسیر صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر امروز مرز‌های ما در امنیت کامل قرار دارد.
حاتمی بیان کرد: مرز کشور ۸ هزار ۷۵۵ کیلومتر است که ۹۶ درصد آن توسط مرزبانان کشور با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس صیانت و حفاظت می‌شود.
وی افزود: همچنین در راستای ارتقاء امنیت مرز‌ها از ابتدای سال موضوع انسداد مرز‌ها به ویژه در شرق و جنوب شرق در دست اقدام است که قطعاً این اتفاق باعث افزایش امنیت مرز‌های کشور خواهد شد.
فرمانده مرزبانی گلستان بیان کرد: امروز همه ما در برابر شهدای دفاع مقدس و انقلاب برای صیانت از کیان و خاک این کشور مسئول هستیم و ادامه دهنده راه این شهدا خواهیم بود.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.