1402-10-13 12:28
282
0
88209
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

شهید سلیمانی تندیس مانای استقامت و سربلندی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: شهید سلیمانی تندیس مانای استقامت و سربلندی است که قلمرو نگاه همه سیاست‌مداران و نخبگان را به خود معطوف کرده است.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهیدان در زمان زندگی دنیوی خویش از مصادیق انسان‌های مؤمن صادق و ایثارگر هستند و پس از عروج نیز چراغ راه هستند.

 نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی که به دلیل عظمت روحی و جایگاه والایش در کلام مقام معظم رهبری از مکتب شهید سلیمانی سخن به میان آمد چهره‌ای است که متعلق به همه عصرها و نسل‌ها است.

 منتظری بیان کرد: شهید سلیمانی تندیس مانای استقامت و سربلندی است که قلمرو نگاه همه سیاست‌مداران و نخبگان را به خود معطوف کرده است.

 وی بیان کرد: ما وظیفه داریم ابعاد گسترده شخصیت و اندیشه این شهید را به‌درستی تبیین و تشریح کنیم تا علاقه‌مندان به‌ویژه نسل جوان ره‌توشه‌ای برای زندگی عزت مردانه از مکتبش به دست آورند.

 نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینکه ما برای این عزیزان یادواره یا گرامیداشت یا یادواره‌ای برگزار کنیم کمترین کاری است که در حق شهیدان انجام می‌دهیم.

 منتظری ابراز داشت: سردار سلیمانی اجزای پراکنده مقاومت را به یک جبهه تبدیل کرد و به همه نشان داد هزینه‌سازش سنگین و راه نجاتمان مقاومت است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.