1399-08-16 12:05
641
0
71420

شهرستان گالیکش برای دومین بار به وضعیت قرمز رسید

فرماندار گالیکش گفت: رفت و آمد زیاد مسافران باعث افزایش ضریب ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گردیده و برای دومین بار پس از وضعیت سفید و هشدار به موقعیت قرمز رسیده است.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی در گفتگو با خبرنگاران، گفت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی گالیکش و اینکه این شهرستان در مسیر عبور مسافرین از اقصی نقاط کشور می باشد و ماّمن گردشگری و فرهنگی فرهنگی است باعث افزایش ضریب ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گردیده و برای دومین بار پس از وضعیت سفید و هشدار به موقعیت قرمز رسیده است.

علی اصغر میرزایی خاطرنشان ساخت: کارگروه های پیشگیری از کرونا در تمامی روستاها و در سطح شهر با کارگروه سلامت، کنترل ویژه‌ای را اعمال می نماید. 

وی افزود: بر این اساس برگزاری کلیه مراسم عروسی ها و عزاداری ها و سایر موارد تجمعاتی ممنوع اعلام شده است و لذا ضرورت دارد تمامی اقشار جامعه برای پیشگیری از صدمات جبران ناپذیر بعدی، همگان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

طبق اعلام بهداشت گالیکش تاکنون تعداد کل مشکوک سطح دو 545 نفر و ترخیص شدگان 454 نفر که 207 نفر شهری(74 نفر مثبت) و 247 نفر روستایی(76 نفر مثبت) بودند.

در حال حاضر تعداد بستری شدگان 16 نفر(مثبت 10 نفر) است و متاّسفانه 75 نفر جان باختند که 29 نفر شهری(12 نفر مثبت) و 46 نفر روستایی (23 نفر مثبت) بودند. 

در سطح یک، 444 نفر نمونه گرفته شده که 150 نفر مثبت شده اند. 

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.