1401-11-04 03:35
616
0
83135
عضو شورای شهر گمیشان:

سهم نان گمیشان افزایش یابد/ گمیشان، تنها نام شهرستان را یدک می‌کشد

عضو شورای شهر گمیشان گفت: گمیشان اسم شهرستان را یدک می کشد و نتوانستیم برای این شهرستان آنگونه که باید اقدام موثری داشته باشیم.

یحیی کم در گفتگو با گلستان ما گفت: گمیشان، اسم شهرستان را یدک می کشد و نتوانستیم برای این شهرستان آنگونه که باید  اقدام موثری داشته باشیم.

عضو شورای شهر گمیشان ادامه داد: به دلیل فقر اقتصادی گمیشان سهم سرانه مصرف نان بالا است و تخصیص سهمیه اضافه برای گمیشان مورد انتظار است.

کم تاکید کرد: در بحث گاز مشکل داریم و درخواست شده که خبازی‌ها دوگانه‌سوز شوند ولی برای این منظور نیاز با تسهیلات ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان از بانک عامل است.

وی افزود: سال ۹۸ سیل ویرانگر راه ارتباطی را در سطح شهرستان قطع کرد و بریدگی‌های جاده‌ها ما را با مشکل زیادی روبه‌رو کرده و برش‌های روستای اطراف ترمیم نشده است و در حوزه راه‌و‌ترابری نسبت به ترمیم این راه‌ها درخواست داریم؛ اقدام شود.

کم به مقاوم‌سازی پل سیمین‌شهر اشاره کرد و گفت: احتمالا در آینده نزدیک حادثه‌ای مثل پلاسکو برای گمیشان رقم خواهد خورد و بنا شد در قرارگاه بازسازی از اعتبارات شهرستانی برای تهیه طرح مطالعاتی و مقاوم‌سازی آن اقدام شود ولی در حوزه طرح مطالعاتی که ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز داشت؛ هنوز اتفاقی نیفتاده است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.