1400-10-11 09:14
944
0
77858
استاد دانشگاه:

سردار سلیمانی نگاه مهدوی و ولایی در تراز نظام اسلامی داشت

شهابی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی داشت و اگر با نگاه جهادی و انقلابی بپردازیم این شهید در تراز انقلاب اسلامی بود .

ولی الله شهابی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: تاکید مقام معظم رهبری این است که سلیمانی یک جریان، یک راه و مدرسه ای برای درس آموزی است و انشاالله بتوانیم با تفکر بر اندیشه های امام (ره) و مقام معظم رهبری به این شهید بزرگوار تاسی کنیم و در جامعه سرداران دیگری را در جامعه اسلامی بپرورانیم.

استاد دانشگاه ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی داشت و اگر با نگاه جهادی و انقلابی بپردازیم این شهید در تراز انقلاب اسلامی بود و اگر در نگاه مدل و سبک زندگی به این سردار بزرگ بنگریم شخصیتی در تراز جامعه اسلامی  داشت و اگر با نگاه رهبردی بر افق دید سردار سلیمانی نگاه کنیم می بنیم در تراز یک دولت اسلامی بود.

شهابی بیان کرد: سردار سلیمانی در یک نگاه مهدوی و ولایی نیز در تراز نظام اسلامی بود و در نگاه ژرف اندیشی یک تمدن و معنویت نیز حاج قاسم سلیمانی در تراز یک تمدن اسلامی بود.

وی افزود: سردار دلها جامع شرایط همه مولفه های کمال بخش جمهوری اسلامی در آن جمع شده بود، معلمی برای نظام دفاعی کشور و میدان فرهنگی کشور و استادی برای همه کسانی بود که در نظام حکمرانی کشور ایفاء نقش می کنند.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: سردار سلیمانی محبوب دلها پایین ترین قشر جامعه و سردمداران نظام شد و حتی دشمنانی که تیری به سوی او نشانه بردند ولی در مقام شهادت ایشان کرنش کردند و مقام ادب پیشه کردند.

وی افزود: بسیاری از چراغ های شبهه را در جامعه اسلامی خاموش کرد و مردم را به نور انقلاب اسلامی هدایت کرد، مردم مدیون این سردار و دیگر شهادی عزیز هستند که این مسیر را طی کردند و باید قدردان خون این شهدای عزیز باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.