1402-04-01 08:50
620
0
85453
جرایم نظامی رسیدگی می‌شود؛

سد محکم قانون در برخورد با قانون‌شکنان

رئیس سازمان قضایی گلستان گفت: این سازمان در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون‌شکنی برخورد خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما، غلام الواری در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان قضایی گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: سازمان قضایی برای برقراری امنیت با نیروهای مسلح همراه بوده و در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون‌شکنی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه تامین حقوق همه جانبه افراد و ایجاد امنیت عادلانه قضایی و تساوی حقوق مردم در برابر قانون است.

این مقام قضایی افزود: این نقش خطیر قوه قضائیه بسترساز عدالت حقیقی و ضامن سلامت جامعه اسلامی است.

الواری با مهم خواندن جایگاه دستگاه قضا، بیان کرد: هر چه نقش قوه قضائیه پر رنگ‌تر باشد، زمینه برای تعالی جامعه بسوی اهداف عالیه و راهبردی فراهم خواهد شد.

وی گفت: در واقع دستگاه قضا در کنار نیروهای مسلح یکی از ارکان مهم برقراری امنیت است که در این مسیر سخت و پر تلاطم سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

این مقام قضایی گفت: این سازمان به عنوان مرجع صالح به رسیدگی جرائم نظامی در برقراری امنیت همراه با نیروهای مسلح بوده و در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: راهبرد سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح کاملا هدفمند بوده و در کاهش جرایم نظامی مصمم هستیم.

شایان ذکر است در این نمایشگاه که تا پایان هفته قوه قضائیه پابرجاست بخشی از فعالیت‌های سازمان قضایی گلستان طی یک سال اخیر در حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی، آمار عملکرد دو سالانه شعب قضایی، تعاملات با نیروهای مسلح و دیدار با مدیران استانی، بازدید از مراکز نظامی و انتظامی، پیشگیری از وقوع جرم و کلاس‌های آگاهسازی حقوقی ارائه شد.

عرضه کتاب‌های حقوقی و قضایی آموزش سازمان مرکز و آموزش استان و همچنین پوسترهای تشریح جرائم و مجازات نظامی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

شایان ذکر است نمایشگاه دستاوردهای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور قضات و کارکنان این سازمان به مناسبت هفته قوه قضائیه افتتاح شد، این نمایشگاه تا پایان هفته قوه قضاییه در معرض دید عموم خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.