1402-09-23 10:09
414
0
87892
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به گلستان:

رویداد توان به‌منظور گره‌گشایی مشکلات مردم برگزار شد

دبیر اجرایی رویداد توان گفت: در آستانه سفر رئیس‌جمهور به گلستان رویداد توان به‌منظور گره‌گشایی مشکلات مردم برگزار شد.

 روح‌الله گیلانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: این رویداد در راستای هم‌اندیشی میان تمام تشکل‌های ردم نهاد استان‌های مختلف برای احصاء مشکلات آن استان، قبل از سفر رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود.

 دبیر اجرایی رویداد توان ادامه داد: این رویداد در آستانه سفر رئیس‌جمهور به هر استانی برگزار می‌شود و تمام تشکل‌های مردم‌نهاد شامل گروه‌های مردمی؛ گروه‌های جهادی، موکب و هیئت‌ها در آن حضور خواهند داشت.

 گیلانی متذکر شد: میزهای تخصصی نیز با حضور مسئولان مربوطه در این رویداد برگزار می‌شود تا مسائل به‌صورت هدفمند و دسته‌بندی‌شده در اختیار ریاست‌جمهوری قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: طرح و ایده‌های هر استان برای حل مسائل استان به‌صورت یک‌پارچه و دسته‌بندی‌شده و با دریافت پاسخ دستگاه ذی‌ربط قبل از سفر رئیس‌جمهوری در هر استان تهیه می‌شود تا در نهایت منجر به مصوبه برای حل مسائل آن استان شود.

 این مقام مسئول متذکر شد: در گلستان در دو بخش این رویداد یک‌روزه را برگزار می‌کنیم که در نوبت صبح سه کمیسیون در حوزه فرهنگ و اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی و عمران و زیربنایی و در نوبت عصر مسائل اولویت‌دار استان در کمیسیون مرتبط بررسی می‌شود که شامل یک منطقه هدف که در گلستان شهر گمیشان است و کارگروه صنایع خلاق، کمیسیون کم‌آبی در بخش کشاورزی و حاشیه‌نشینی گرگان است.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.