1401-10-07 11:00
474
0
82741
تحلیگر مسائل سیاسی مطرح کرد؛

رمزگشایی از عوامل بروز فتنه 88/ برای سکوت برخی خواص در مسائل اخیر متاسفم

تحلیگر مسائل سیاسی گفت: یکی از تکنیک های مهم دشمن در برابر انقلاب اسلامی ایجاد فتنه و شائبه است و دشمن به دنبال فریب ملت ایران است تا بتواند مردم و آحاد جامعه را در برابر انقلاب قرار دهد.

حسین کریمی اول در گفتگو با گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی راهبرد اساسی و راهبردی در سطح جهان به وجود آورده و گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان باعث دشمنی مستکبران شده و آرمان های انقلاب در برابر منافع استکبار جهانی قرار دارد و در تضاد با آن است و لذا این دشمنی‌ ها از ابتدای انقلاب آغاز شده و دشمن در همه عرصه های که می توانسته با استفاده از همه ابزارها برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کرده است.

تحلیگر مسائل سیاسی  ادامه داد: دشمن برای متوقف کردند انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی و ترور و غیره و هر آنچه در توان داشته استفاده کرده است و یکی از تکنیک های مهم دشمن در برابر انقلاب اسلامی ایجاد فتنه و شائبه است و دشمن به دنبال فریب ملت ایران است تا بتواند مردم و آحاد جامعه را در برابر انقلاب قرار دهد و این مسئله را در فتنه 78 و 88 شاهد بودیم.

کریمی اول بیان کرد: فتنه 88 یکی از سنگین ترین فتنه های تاریخ انقلاب بود که با رمز تقلب در انتخابات رقم خورد و کشور را هشت ماه در آشوب نگه داشت و به اموال مردم، جان مردم و جایگاه ایران اسلامی در جهان ضربه زد تا جایی که برخی  آن را به عنوان جنبش سبز با محوریت میرحسین موسوی و کروبی نام بردند.

وی افزود: فتنه گران در سال 88 به عنوان سرمایه های اسرائیل معرفی شدند که به نیابت از اسرائیل در برابر انقلاب اسلامی ایستادند، باید واکاویی کنیم چه شرایط و عواملی باعث بروز فتنه 88 شد و نکته مهم در بروز این حادثه عدم تبعیت از رهبری و مقابله با جایگاه ولایت بود.

این مقام مسئول بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند اعتراض دارید از طریق مجاری قانون اقدام کنیم به این سخن آقا بی‌اعتنایی کردند و خواستند در کف خیابان مسائل خود را پیگیری کنند و این مسئله نشان دور شدن از جایگاه ولایت است.

کریمی اول ابراز داشت: از نظر بنده خودبزرگ بینی یکی دیگر از موضوعاتی است که باعث بروز فتنه شد، برخی افراد در کنار امام(ره) بودند و خود را همه کار انقلاب می دانستند و خود را از جایگاه رهبری بالاتر می دیدند و این خودبزرگ بینی از تکبر و غرور انسان ها است و این مسئله مانع همراهی این افراد با انقلاب اسلامی شده و این مسئله باعث شد که این افراد برای ارزشهایی که روزی برای آن خون دادند و ایثارگری کرده بودند طغیان کنند.

وی افزود:این خود بزرگ بینی باعث شد که افرادی که در کنار امام (ره) بودند و افرادی که در زندان ساواک بودند  و برای  انقلاب اسلامی ایثارگری کرده بودند در برابر انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: حب دنیا از دیگر عواملی است که باعث بروز فتنه شد، جایگاه، پست و مقام و سرمایه و حب فرزند باعث شد که بسیاری از افراد در دنیا زمین گیر شوند و نتوانند در تداوم انقلاب اسلامی همراهی کنند، این مسائل باعث شد که خیلی از انسان ها از مسیر انقلاب اسلامی جدا شوند و این خطر در برابر انقلاب اسلامی برای همه شخصیت ها وجود دارد.

کریمی اول افزود: جدا شدن از روحیه جهادی و شهادت طلبی از دیگر نکاتی است که باید با آن توجه شود، وقتی این روحیه از بین بین برخی خواص از بین رفت در برابر انقلاب اسلامی موضع گرفتند و مهمترین عاملی که باعث بروز این مسئله می شود ضعف ایمان و توکل به خدا است.

وی گفت: در آینده انقلاب اسلامی باید توجه داشته باشیم که دشمن روی این افراد که در درون خانواده نظام هستند کار می کند و اینها همان خواص هستند که حضرت آقا بارها در خصوص آنها تذکر داشتند و وقتی خواص به فکر منافع خود باشند فتنه ایجاد می کنند و دشمن از آنها استفاده می کنند.

این تحلیگر مسائل سیاسی ابراز داشت: در حوادث اخیر نیز دیدید که دشمن از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای بهره گرفت و  در فکر و اندیشه جامعه ما رسوخ کرد و شرایط را طوری رقم زد که دختر نوجوان ایرانی به خیابان آمد و براساس شانتاژ رسانه ای و جنگ ادراکی که دشمن عمل کرده بود روسری خود را به آتش می کشد.

کریمی اول افزود: دشمن از همه ابزارها و مسیرهایی که می تواند جلوی تداوم انقلاب اسلامی را بگیرد استفاده می کند و تلاش می کند از این جنگ اندیشه ای و شناختی و فکر و فرهنگی ذهن ما را در تصرف خود قرار دارد و آن چیزی که ما به آن اعتقاد داریم مثل عاشورا و اسلام و انقلاب را از ما بگیرد و آن چیزی که خود می خواهد جایگزین کند.

وی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی نمی تواند انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد و به دنبال جنگ ترکیبی برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب و مردم است و اگر انحرافی ایجاد شود و مردم از مسیر الهی دور شوند هر انقلابی حتی انقلاب اسلامی با شکست رو به رو می شود.

این تحلیگر سیاسی خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم در فتنه 88 در شرایطی که در آن قرار داشتیم دیدیم که همان مردم که روی اندیشه آن را کار کرده بود با بصیرت و شناخت و توسل به خدا، ائمه (ع) و رهبری چشم فتنه را در 9 دی کور کردند.

کریمی اول افزود: در حوادث اخیر نیز دیدیم بساط فتنه که با ظرفیت سلبریتی ها رقم خورد توسط مردم جمع شد و  انقلاب اسلامی را از خطر طراحی شده دشمن به سمت پیروزی و تداوم حرکت داد و این افتخاری برای ملت ایران است.

وی افزود: مردم ما موقعیت شناس هستند و از انقلاب اسلامی دفاع می کنیم و متاسف هستیم خواصی که در حواث اخیر سکوت کردند و این مردودی و همراهی نکردند قطعا گریبان آنها را خواهد گرفت و این افراد باید در برابر خدا و اهل بیت(ع) پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.