1398-03-13 11:58
598
0
63675
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان:

رسانه‎ها گونیای محاسباتی مردم در شفاف‎سازی و مطالبه‎گری هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: رسانه ها گونیای محاسباتی مردم در شفاف سازی و مطالبه گری هستند.

به گزارش گلستان ما، میثم قرائی شامگاه شنبه در حاشیه همایش نقش رسانه در گام دوم انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها به عنوان چشم بینای نظام و گونیای محاسباتی مردم در شفاف سازی و مطالبه گری هستند.

وی افزود: در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) کسی که معماری و سنگ بنای انقلاب بر عهده اش بوده وقتی شخصیت فردی و اجتماعی این پیر فرزانه را می نگرید سراسر درس و الگو است.

قرائی با بیان اینکه رسانه باید به شخصیت امام از نظر ابعاد و وجوه مختلف بررسی کنند، گفت: ظلم به ایشان است که اگر تنها به بخشی از سبک زندگی این مرد پرداخت.

وی تصریح کرد: امام (ره) در هر پیشامدی در مسیر انقلاب نوآوری خودش را داشته و مسیر روشنی برای آیندگان مشخص کرد که مسئولان کشور باید این خط مستقیم و ثابت را در مسیر پرپیچ و خم و پر از دست انداز انقلاب به درستی طی طریق کنند. اینجاست که نقش و مسئولیت اصحاب رسانه پرواضح می شود.

وی بیان کرد: گام نخست انقلاب را به خوبی پشت سر گذاشتیم با ورود به گام دوم انقلاب و رشد تکنولوژی و علوم دیجیتال، مطبوعات و رسانه ها در خط مقدم هدایت افکار عمومی قرار دارند که با تعیین سهم در به دوش کشیدن بار انقلاب، وفاداری و رسالت خود را در حفظ ارزش ها و آرمان های امامین انقلاب تعیین کنند./مهر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.