1402-05-21 10:25
691
0
86050
۸ میلیارد تومان سرقت در ۴ ماهه نخست امسال ثبت شد؛

رتبه شوکه‌کننده گلستان در سرقت تجهیزات مخابراتی

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با اشاره به رتبه سوم استان در سرقت تجهیزات مخابراتی گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۸ میلیارد تومان سرقت تجهیزات مخابراتی سرقت شد.

به گزارش گلستان ما، غلامعلی شهمرادی صبح امروز با تبریک هفته خبرنگار در نشست خبری اظهار کرد: سرقت تجهیزات مخابراتی چالش بزرگی در استان گلستان است که نارضایتی شدیدی بین مردم به وجود آورده است و کنترل و نظارت این چالش از توان مخابرات خارج است.

وی با اشاره به رتبه سوم این استان در سرقت تجهیزات مخابراتی افزود: گلستان بعد از استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان سومین استان پرسرقت مخابراتی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان بیان کرد: در برخی نقاط برای جلوگیری از سرقت کابل‌های مخابراتی از کابل‌های زیرزمینی استفاده کردیم که این تجهیزات نیز از طریق تراکتور و بیرون کشیدن کابل از زیرزمین به سرقت رفتند، این اتفاقات هزینه‌های سنگینی به شرکت مخابرات تحمیل کرده است.

شهمرادی بر لزوم ایمن‌سازی و پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی تاکید کرد و گفت: از حوزه‎های امنیتی انتظار می‌رود اقدامات موثرتری با شدت بیشتر و پیشگیرانه برای جلوگیری از این اتفاقات انجام دهند.

به گفته وی؛ سال گذشته ۲۰ هزار مورد تجهیزات مخابراتی معادل ۱۸ میلیارد تومان سرقت شد در ۴ ماهه امسال نیز ۸ میلیارد تومان تجهیزات سرقت رفت که این روند نشان می‌دهد تا پایان سال این سرقت‌ها چهار برابر رشد داشته باشد و خسارت سرقت‌ها به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در خصوص دکل‌های ارتباطی در داخل شهر و ارتباط آن با سلامت مردم بیان کرد: امواج موبایل بسیار خطرناکتر از امواج دکل‌هاست امواجی که از دکل‌های مخابرات تشعشع می‌شود مرتبا تحت کنترل هستند.

شهمرادی از رتبه سوم استان گلستان در پوشش ارتباط مخابراتی کشور خبر داد و توازن توسعه‌ای امکانات را از ضروریات خواند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.