1403-05-24 08:42
175
0
91050
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان خبر داد:

راه‌اندازی سیستم هوشمند انتظار اتوبوس در گرگان

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان گفت: با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان مدت‌زمان انتظار اتوبوس واحد و تاکسی برای شهروندان مشخص می‌شود.

گلستان ما- مهدی رفیعی‌نژاد؛ مهدی کمال‌غریبی با حضور در تحریریه گلستان ما به سؤالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان ادامه داد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون شهر گرگان جزو محدود شهرهای استان و سه شهر کشور است که میزان اتوبوس‌های حمل‌ونقل شهری آن نسبت به سایر شهرهایی دیگر کاهش‌یافته است.

کمال‎غریبی بیان کرد: در شهرهای مراکز بزرگ سه تا ۴ هزار دستگاه اتوبوس حمل‌ونقل درون‌شهری را کاهش دادند؛ اما ما در شهر گرگان در ده سال گذشته ۱۲۸ دستگاه اتوبوس داشتیم که در حال حاضر ۱۱۲ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در سطح استان فعال است.

وی افزود: ۲۴ دستگاه اتوبوس ۴۵۷ در سال ۱۳۹۲ در گرگان بازسازی و نوسازی شده و ۱۵ دستگاه اتوبوس اسکانیا برای هفته دولت و پس از ایام اربعین صورت خواهد گرفت و همچنین در حال حاضر نیز از سه اتوبوس نیز رونمایی شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در حمل‌ونقل عمومی شهر است نبود خط ویژه است که مطالعات آن را از طریق شورای ترافیک در حال اجرا است و پس از مطالعات در معابر اصلی در هسته مرکزی شهر خیابان امام (ره) خیابان شهید رجایی و شهدا بهره‌برداری خواهد رسید.

کمال‌غریبی یادآور شد: اتوبوس‌هایی شهر گرگان ۱۰۰ درصد هوشمندسازی شده و با یک شرکت دانش‌بنیان نیز صحبت کردیم و دستگاه‌ها برای حوزه تاکسی و اتوبوس آماده کردیم و زمان انتظار و فعال‌بودن و غیرفعال بودن و زمان انتظار برای شهروندان را مشخص می‌کند و سرمایه‌گذار آن را مشخص کردیم تا بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

انتهای خبر/
 
 
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.