1401-11-06 09:10
1208
0
83183
با حضور مسئولان ارشد انتظامی؛

رئیس پلیس راه گلستان معارفه شد/ فراجا، پیش قدم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم

طی مراسمی محمود شهرکی بعنوان رئیس پلیس راه استان معرفی و از خدمات علی عبدی قدردانی شد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار محمد سعید فاضل دادگر در این مراسم با اشاره به اهمیت تأمین زیرساخت‌های محیطی برای تأمین نظم و امنیت، اظهار کرد: امروز یکی از معیار‌های سنجش فرهنگی جامعه، فرهنگ راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در سالیان اخیر انسان از پیاده محوری به خودرو محوری تغییر رویه داده که برای این منظور باید تمهیدات لازم‌اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه علت بیش از ۷۰ درصد از تصادفات رانندگی عامل انسانی بوده و بیش از ۵۰ درصد از کشته شدکان حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران می‌باشد، افزود: ضرورت دارد در این خصوص با همکاری دستگاه‌های متولی خصوصاً سازمان‌های فرهنگی، اقدامات زیربنایی و اصولی انجام شود.

دادگر تأکید کرد: امروز امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدایی هستیم که در این مسیر تلاش کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: دشمنان همواره برای نا امنی تلاش کردند و باید نسل جوان ما از نیات شوم بیگانگان و دشمنان آگاه باشند و در این مسیر بصیرت داشته باشند.

فاضل دادگر ابراز داشت: بنا به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) استکبار جهانی برنامه دقیقی در این جنگ ترکیبی برای ناامنی در ایران طراحی کرد و محاسبات آن‌ها در مورد مردم ایران اشتباه بود.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: یکی از اهداف دشمنان در قضایای اخیر، خسته کردن نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی بود غافل از اینکه این نیرو‌ها سربازانی جان بر کف هستند که هستی خود را فدای آرامش و امنیت مردم و انقلاب می‌کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.